سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

از یاهو چه خبر؟

در زیر، یک نکته از تنظیمات ای میل یاهو برای علاقه مندان به این سرویس دهنده ارائه می شود. با کمک این تنظیم می توانید حتی زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید اشخاصی را که برایتان ای میل ارسال می کنند بدون جواب نگذارید.
با وجود تعداد زیاد سرویس دهندگان رایگان ای میل، جای هیچ گونه شکی نیست که یاهو در کشور ما از طرفداران پروپا قرص بسیاری برخوردار است اگرچه گوگل با عرضه
Gmail قصد سربه نیست کردن یاهو را در سر می پروراند ولی تاکنون نتوانسته است حریف یاهوی با تجربه شود.
در زیر، یک نکته از تنظیمات ای میل یاهو برای علاقه مندان به این سرویس دهنده ارائه می شود. با کمک این تنظیم می توانید حتی زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید اشخاصی را که برایتان ای میل ارسال می کنند بدون جواب نگذارید.
گزینه Vacation Response
قطعاً زمان هایی پیش خواهد آمد که به دلیل مسافرت یا تعطیلات کاری به ای میل خود دسترسی نداشته باشید. در این صورت کلیه ای میل های دریافت شده در انتظار پاسخ در صندوق نامه های دریافتی منتظر خواهند ماند تا پس از بازگشت از تعطیلات به سراغ شان بروید.
این تاخیر چند روزه در مطالعه ای میل ها و ارسال پاسخ می تواند به قیمت رنجیده شدن دوستان یا از دست رفتن فرصت های کاری تمام شود.
یاهوی دوست داشتنی برای این مشکل نیز چاره ای اندیشیده است:
Vacation Response به عنوان یک پاسخگوی اتوماتیک به تمامی ای میل های دریافت شده پاسخی مناسب خواهد داد و از ارسال کننده آنها به واسطه عدم دسترسی شما به صندوق پستی تان پوزش خواهد خواست.
روش کار بسیار ساده است: روی
Mail Options از ناحیه بالا و سمت راست صفحه اصلی ای میل خود کلیک کرده و در صفحه ظاهر شده گزینه Vacation Response را از ناحیه Personalization انتخاب کنید.
در پنجره ای که ظاهر خواهد شد و از ناحیه
Duration تاریخ شروع زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت Start Date و تاریخ پایان زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت End Date وارد کنید. در مقابل هر کدام از این گزینه ها، کادر اول برای وارد کردن ماه، کادر دوم برای وارد کردن روز و کادر سوم برای وارد کردن سال در نظر گرفته شده است. در صورتی که مایل به انتخاب تاریخ موردنظر از تقویم باشید آخرین دکمه قرار گرفته در مقابل هر کدام از این گزینه ها، تقویم را ظاهر خواهد کرد. در قسمت Generic Response متنی را که مایلید در پاسخ به ای میل های دریافتی به صورت اتوماتیک ارسال شود، درج کنید.
این پاسخ می تواند اعلام وصول ای میل و قولی برای مطالعه و پاسخ به آن پس از بازگشت از تعطیلات باشد. در صورتی که مایلید پاسخ ارسال شده توسط پاسخ دهنده اتوماتیک به ای میل های دریافتی از یک دامین خاص متفاوت از سایرین باشد کافیست متن موردنظر را در کادر
Special Response وارد کرده و در کادر زیر آن آدرس دامین موردنظر (به عنوان مثال Gmail.com) را تایپ کنید. در پایان برای فعال کردن پاسخگوی اتوماتیک روی دکمه Turn Auto-Response On کلیک کنید.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 6:53 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1445420