سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 قدری تامل!!؟

سرمربی تیم ملی و تیم سایپا در گفتگویی شایعات  مندرج در رسانه ها مبنی بر باطل شدن طلسم تیم سایپا و آغاز بردهای این تیم را در سال 1386 تایید کرد.
علی دایی در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران درپاسخ به سوالی در خصوص جادو شدن تیم سایپا توسط یک جادوگر گفته است : این عین واقعیت بود. یک روز تلفن همراهم را روشن کردم و دیدم از یک خط اعتبارى تالیا برایم پیام کوتاهى فرستاده شده. بیشتر اوقات این جور پیام هاى ناشناس را پاک مى کنم وسوسه شدم که این یکى را بخوانم. دیدم نوشته پسر یک رمال و دعانویس است که به حج و زیارت خانه خدا مى رود، نوشته بود که حلالیت بگیرد. گفته بود پدرش دعانویس است که از طرف یک نفر مأمور شده تا تیم ما را طلسم کند. حلالیت خواست چون مى گفت نان این پدر را خورده! ما خیلى دنبال فرستنده گشتیم.‎ تمام آن نوشته ها عین واقعیت بود.
علی دایی در پاسخ به این سوال که "چه کسى سفارش این جادو را مى داد؟" افزوده است: مى دانم، ولى نپرسید! این یکى را نمى گویم. به هر حال تیم ما به آسیا رفته بود. مربیان زیادى براى مربیگرى سایپا دندان تیز مى کردند. ما به خیلى چیزها اعتقاد داریم ولى قرآن براى همه ما سند است. در همین قرآن آمده که از سحر و جادو بترسید. همان کسى که پیامک فرستاد گفت در بازى بعد چه اتفاقى مى افتد. جلوى پگاه همه چیز مو به مو اجرا شد. ما باختیم.‎چون باید شکست مى خوردیم!

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که "چطور باطلش کردید؟" گفت : با دعا، با توسل و سپس در پاسخ به سوال دیگری گفت "و البته در محضر و با کمک دعاى خیر آیت الله العظمى بهجت. "  سپس ادامه داد : ایشان اصلاً مرا نمى شناخت. یک بار رفتم دفتر ایشان و حاضرم زندگى ام را فدایش کنم. من فقط ?? ثانیه روبروى آیت الله العظمى بهجت نشستم. سرشان را بلند کردند، چند توصیه کوتاه کردند و در آخر هم گفتند تو آدمى هستى که زیاد در چشم مردم قرار مى گیرى. بعد پشت سر ایشان نماز خواندم. هر زمان به یاد آن نماز آیت الله العظمى بهجت مى افتم مو به تنم راست مى شود.
سرمربی تیم ملی همچنین در این گفتگوی نوروزی درجواب خبرنگار ایران که پرسیده بود "روى نیمکت هم ذکر مى گویید. " اذعان کرده است: صلوات مى فرستم 

لطفا" این مطلب رابخوانید ونظرتان را درباره ارتباط بین این دومطلب درنظرات بیان کنید .

اصل خبر را دراینجا واینجا واگر خواستید  اینجا بخوانید .

 


[ دوشنبه 87/1/26 ] [ 1:18 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1445372