سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سبک جدید برده داری

با آرایشی غلیظ پشت ویترین ایستاده است  جوان  است وزیبا، فروشنده است ومی خواهد با این ظاهر زیبا مشتری بیشتری برای مغازه بیابد این را مرد صاحب مغازه گفته است همان وقت که درآگهی نوشته بود: "به یک خانم فروشنده جوان با روابط عمومی بالا  نیازمندیم "

می گویند برده داری پوست می اندازد ودر هر دوره ای از شکلی به شکل دیگر در می آید روزگاری برده داری آن بود که در یونان وروم باستان شاهدش بودیم وامروز سیمایی دیگر یافته است .هستند کسانی که فوتبالیست ها را هم برده های مدرن امروزی لقب داده اندومعتقدندآنان گلادیاتورهایی هستند که درمیدان به جان همدیگر می افتند وبرده دارها درجایگاه ویژه به نظاره آنان نشسته اند...صنعتی دردست برده داران ....

این که چرا زن جوان جامعه ما حاضر می شود برای رضایت دیگران ظاهرسازی کند ، آرایش کند، بخندد و .. و ورزشکار ما با مصرف مواد نیروزا سلامتی خود را به خطر  اندازد تا "دیگران" شاد  وراضی شوند موضوعی است که ریشه درمسائل بسیاری داشته ونیاز به بررسی همه جانبه ای دارد .

اگر تصور کنیم همه این فروشنده ها ومنشی های جنس مونث آدم های فاسدی هستند فکر نادرستی کرده ایم اما این که به دلایل گوناگون از این افراد استفاده ابزاری می شود موضوعی است که نمی توان ساده از کنارش گذشت .دنیای اقتصاد الفبای خاص خودش را دارد دراین دنیای بی رحم، رسیدن به سود بیشتر وبه دست آوردن شغل مهم ترین موضوع است اما ما ادعای اخلاق هم داریم می گوییم انسان هستیم وبرای انسانیت نداشتن دیگران، ساعتها حرف می زنیم با این توضیح ،دردنیای امروزی استفاده ابزاری از انسانها وبه ویژه زنان از کجا ریشه می گیرد؟

 


[ پنج شنبه 91/4/1 ] [ 6:7 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 277
بازدید دیروز: 235
کل بازدیدها: 1451953