• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : منصوري،كوهكن،لنجان
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بيژن مرتضوي 
    امروز پس از اعلام نتايج انتخابات در گفتار ورفتارمردم خوب دقت کردم . گروه زيادي ازمردم از راي آوردن منصوري خوشحال بودند . گروه ديگري که دل خوشي از گوهکن نداشتند ازاين که او از تيول هميشگي اش وداع کرده و باروبنديلش را بسته بود ابراز خوشحالي مي کردند .
    راستي چرا بايد يک نفر به گونه اي عمل کند که مردم رفتنش را به انتظار بنشينند ؟ کوهکن که بيست سي سال در دستگاه حکومت رفت وآمد داشت آدم ناداني نبود آدم کم خردي هم نبود اما چرا درپاره اي ازموارد سکوت مي کرد ؟ آيا او تنها به نفع مادي خود مي انديشيد ؟اميد وارم روزي دست او وامثال او براي مردم رو شود تا خيانت هايشان برمردم ثابت گردد .

    + يک شهروندچمگرداني 
    عمروعاص هايي که درچمگردان در دوره ي اول انتخابات راي دادن به گوهکن را خيانت مي دانستند و در اين دوره از او حمايت مي کنند بايد بيايند و براي مردم علت اين تغيير نظرشان را روشن کنند .
    شايد هم قول وقرارهاي گوهکن و وعده و وعيدهايش عمروعاص شهرما را به اين تغيير عقيده واداشته است .
    پاسخ

    علت رابايد از خودشان پرسيد

    سلام

    بايد منطقي تصميم گرفت جايي براي تصميم گيري احساسي نيست

    امروز روزيست که انتخاب بين 2نفراست که يکي راه بلد و آشنا با سياست است و سواد اين کار را دارد و ديگري هيچ گونه تاريخچه ي سياسي ندارد و تمامي عملکرد هايش محدود به بخش صنعتي است

    بايد منافع شهرستان را در نظر گرفت درست است که جناب کوهکن عملکرد 100% سفيدي نداشته اند ولي اکنون نسبت به رقيب در تراز بالا تري قرار دارند حال که انتخاب بين اين 2 نفر است قطعا انتخاب ايشان به نفع شهرستان خواهد بود

    در يکي از بنر هاي تبليغاتي جناب منصوري سِمت هاي پيشين ايشان را مي خواندم که خب گويا هيچ گونه فعاليتي دراين زمينه نداشته اند .بايد کار را به کاردانَش سپرد!

    عضو هيئت کوهنوردي ذوب اهن بودن که تخصص نميشود! سياست، مرد سياست ميخواهد

    هفته ي گرامي داشت مقام معلم بر شما مبارک باد

    + مجيد 
    کوهکن اگر نماينده هم نباشد جزو يکي از مقامات کشوري خواهد شد. اما منصوري اگر نماينده نباشد جايي در بين مقامات کشور نخواهد داشت. با راي به منصوري دو نفر لنجاني را در مرکز حکومت قرار مي گيرند. پس بياييد همگي به منصوري راي دهيم.
    پاسخ

    شماهم به جمع سياستمداران پيوستيد وچيدمان راكامل كرديد !
    + غلامعلي بيژني 
    آقاي حسامي به اين آقاي کوهکن بگوييد حيف ازشما است که خودتان را قاطي اين مردم کنيد . بهتراست که شما ديگر حالا به زندگي شخصي خود برگرديد وخستگي اين همه سال هايي که براي سياست اين مردم زحمت کشيديد را ازتن بدر کنيد .
    من براي شما غصه ام مي شود آخر يک نفر واين همه کوله بار سختي و زجر را به دوش کشيدن . اگر شما به استراحت بپردازيد يک عمر دعاگويتان خواهيم بود .
    پاسخ

    اين نظرشماست سياستمداران عقيده متفاوتي دارندنمي دانم عقيده شما را قبول مي كنند يانه؟!
    اگر گناه وزن داشت؛

    هيچ کس را توان آن نبود که قدمي بردارد،

    خيلي ها از کوله بار سنگين خويش ناله مي کردند،

    و من شايد ؛ کمر شکسته ترين بودم.

    پاسخ

    دراين صورت من نيز كوله بارم سنگين بود خداراشكر كه وزن ندارد لااقل وزن به مفهوم كيلوگرم آن !
    سلام ...
    و اين نيز بگذرد ...
    خوب بود
    فقط به اين نکته هيچ اشاره اي نشده که ؛ ديگه اميدي براي اين مملکت و ملت هست ؟!!!
    من که چشمم از اين چشمه ها و چشم ها آب نمي خوره !
    پاسخ

    نااميدي گناه است بايد اميدواربود

    دوستاني هستند به مانند کوههاي سر به فلک کشيده.هم صحبتي با آنان شرف است و رفاقت با آنان ضمانت سلامت و در کنار آنها بودن حق است و فراموشي آنان محال و دعا برايشان واجب و تو....مصداق آني

    دوستاني هستند به مانند کوههاي سر به فلک کشيده.هم صحبتي با آنان شرف است و رفاقت با آنان ضمانت سلامت و در کنار آنها بودن حق است و فراموشي آنان محال و دعا برايشان واجب و تو....مصداق آني

    دوستاني هستند به مانند کوههاي سر به فلک کشيده ... هم صحبتي با آنان شرف است و رفاقت با آنان ضمانت سلامت .....و در کنار آنها بودن حق است و فراموشي آنان محال و دعا برايشان واجب و تو مصداق آني...... موفق و پيروزباشي دوست من ...گل تقديم شما

    سلام

    تولدتان مبارک

    ايشالا سالهاي سال در پناه امام زمان(ارواحنا فداه) باشيد

    بوي سيب

    پاسخ

    ?
    + البندي 

    با سلام و درود

    با عکس سيبي که گذاشته اي بيشتر اين ضرب المثل به ذهن آدم مي خورد «مثل سيبي که از وسط دوتا شده باشد»، اما مسلمأ نظر شما چيز ديگري است (يک طرف سيب به نمايش گذاشته شده و قابل ديد، ولي طرف ديگر سيب را نمي بينيم).

    حق هم داري، همه مردم نيز در اظهار نظر مختارند و مي توانند هر کس را که خواستند انتخاب کنند، ديگران هم بايد به انتخاب آنان احترام بگذارند مگر اينکه خلاف آن در عمل ثابت شود (نمايندگان به وظايف خود عمل نکنند).

    1 - شرايط انتخابات صحيح بدون فراهم کردن زير ساختار آن يعني وجود احزاب غير ممکن است. انتخاباتي که اکثر روشنفکران آن بگويند «بين بد و بدتر، يکي را بايد انتخاب کرد» مناسب مردم ايران با اين همه اداعاي پشتوانه تمدن و فرهنگي داشتن نيست.

    2 – عملکرد تمام نمايندگان و مسئولين بايد توسط سيستمي کارآمد، کنترل و نظارت شود. بيشترين نمرات منفي که در کارنامه محسن کوهکن بچشم مي خورد، نمره ايست که در کارنامه اکثر مسئولين مملکتي ديده مي شود، (مادام العمري در پست هاي دولتي، سرمايه دار بودن، ناديده گرفتن منافع مردم ...)وقتي ندانم کاريها و دزديهاي ميلياردي اتفاق مي افتد و دست اندر کاران مرتبط با آن ککشان هم گزيده نمي شود، و با توجيه هاي فريبکارانه قضيه را ماست مالي مي کنند، نبايد انتظارمان زياد باشد.

    3 – آري اوباماي سياه پوست در مملکت اجانب(کفر!) به اوج قدرت مي رسد، و کارهايش کنترل مي شود و بايد نسبت به اعمالش جواب پس بدهد و نسب به آينده خود نگران نيست، همانگونه که ارزش و قدر رئيس جمهورهاي ما قبل او فراموش نمي شود.

    4 - ما هميشه خودمان را از همه يک سر و گردن بلند تر تصور مي کنيم، ملاک هاي انتخاب در دستمان هست و افراد را مي شناسيم، اما چون با ما نيست و از شهر ما يا قوم ما يا طيف ما نيست او را انتخاب نمي کنيم.

    5 – مسئله سابقه که به آن اشاره فرموده ايد، صحيح، هيچ کس از ابتدا براي کاري ساخته نشده، اما آيا نبايد به عملکرد کاري (شغلي) شخص نگاه کنيم؟ هر فردي در انجام کارهاي شغلي و مديريتي خود سابقه درخشاني نداشت، در کارهاي مردمي(نمايندگي) نيز موفق نخواهد بود.

    6 – جاي بحث ضروري قوميت و کاستي هاي آن در اينجا نيست، اميدوارم بعد از انتخابات اين موضوع را به بحث و واشکافي بگذاريد.

    سربلند و پيروز باشيد
    پاسخ

    از اظهارنظرتان سپاس .اميد كه درموقع مناسب بيشتر دراين باره بخوانيم وبنويسيم
    سلام دوست خوبم ما که سر زديم حالا نوبت شماست به سايت ما هم سر بزن همه چي توش هست امکانات وبلاگ نويسي فال روزانه يوزر پسورد نود32 موزيک فيلم کشتي کج آموزش و .... پس منتظرتما راستي يادم رفت بگم ، واسه حمايت از ما روي تبليغات بين مطالب يه کليک کنيد ممنونتون ميشم سايت تفريحي سيب ترش SibtOrsh.iR