• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : كاش مجالي براي پرسيدن بود...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك دوست 

    آقاي عقل کل

    - هيچ کارخانه‌اي دو سيستم فاضلاب مجزا ايجاد نمي‌کند و تا آنجا که اينجانب بعنوان کارمند سبا اطلاع دارم فاضلاب آن با ذوب آهن يکي است که به شريانهاي زيرزميني زرين شهر (که مورد نفرت شماست )تزريق مي‌شود .

    - نقل است که مورچه اي را که آب مي برد، داد مي زد و مي‌گفت : دنيا را آب برد. بحث فولاد سبا فقط در محافل دوستانه شما و اطرافيانتان که منافعشان درخطر قرارگرفته نقل محفل است نه در کل منطقه .

    - از قديم و نديم مي‌گويند جواب کلوخ انداز سنگ است پس يک نگاهي به رنگ و بوي سئوالتان بکنيد و به هدف آن بينديشيد بعد در مورد ديگران قضاوت کنيد.

    - شما قضاوت در مورد جانبدارانه بودن يا نبودن سئوالتان را به خوانندگان به قول شما (معلوم الحال) واگذار کنيد.

    - دست از اين عقل کل نمايي‌ها برداريد و به جاي ايجاد تفرقه و دشمني در بين اهالي منطقه که منافع آن جز به ذوب آهن نمي‌رسد شمعي بيفروزيد که ادعاي خودتان هم ثابت شود.

    پاسخ

    1- عقل كل من هستم ياشما ؟ از كجا به نفرت من از زرين شهر پي برده ايد ؟2- عاقل نماي غقل كل : اگر سندي از عضويت من درمحافل دوستانه اي كه ادعا مي كنيد داريد بيان كنيد تا صحت ادعايتان معلوم شود 3- كجاي پرسيدن سئوال موجب تفرقه افكني مي شود؟ نكند شما هم در توهم توطئه به سر مي بريد ؟4- شمعي كه افروخته ام همين است كه سوالي را پرسيده ام! افسوس كه به جاي روشني بخشي كساني را آتش زده است 5- يك بار ديگر سئوال را مطرح مي كنم :اگر شما را داور قرار دهند؛ به نظرشما طرح توليد فولاد سبا در محدوده خدماتي کدام شهر قراردارد؟ اين را به قضاوت خوانندگان ديگر مي سپارم اما يادتان باشد كه ديگران فقط شماي تنها نيستيد