• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : سفرنامه من به شهر خاك وخشت وخاطره (قسمت اول)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + a 
    زنده نگه داشتن ياد شهدا کمتر از شهادت نيست.ولي ياد شهدا فقط همين عزاداري براي آنهاست يا اينکه راه و روش آنهارا ادامه بدهيم ؟ اين است کلام گهر بار يکي از دوستان شهدا به شما بنده همانگونه که خود مستحضريد ، تنها طرفدار حقم. به هيچ گروه و فرقه و دفتر و دستکي هم تعلق خاطري ندارم. اما حتي اگر يک صهيونيست يا وهابي يا کافر و ملحد با انصافي هم از من نظري بخواهد دريغ نمي کنم.
    دوستان ارجمند ، همانگونه که جسم ما نياز به نظافت دائمي دارد و خانه مان نياز به گرد گيري ، روح و روان ما نيز بطور مستمر نياز به چنين نظافتي دارد.
    بايد دائم مراقب افکارمان باشيم. و نيز گرد زدائي و نظافت دائمي. چه نيازي است اينقدر به آيات و احاديث شک و شبهه برانگيز بچسبيم؟
    تمامي پيامبران الهي آمدند تا راه صلح و صفا و خوب زندگي کردن را به ما بياموزند.پس آيا اين ديوانگي نيست که دائما مثل خروس جنگي به يکديگر بپريم و منتظر فرصتي براي حذف يکديگر از صحنه ي روزگار باشيم؟
    بد نيست قدري به دين آبا’ و اجدادي مان برگرديم و همان سه اصل بي بديل " رفتار نيک ، گفتار نيک ، کردار نيک " را عملا سرلوحه’ اعمال و رفتار خودمان قرار دهيم.
    اين مطلب را نه يک زرتشتي متعصب ، که يک مسمان شيعه ي جعفري اثني عشري عاشق خاندان عصمت و طهارت مي گويد.
    دوستان من ، در ظرفي ناپاک و آلوده با انواع و اقسام ميکروب هاي کبر و غرور و منيت و حسد و تنگ نظري ، اگر لذيذ ترين غذا ها و گوارا ترين نوشيدني ها را هم بريزيم ، مسموممان خواهد کرد.