سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

حاشیه های موسیقی

اشاره:

درخبرها آمده بود :

تحقیقات جدید حاکی از آن است که برخی افراد از نظر بیولوژیکی قادر به انجام پاسخ به موسیقی نیستند و این مورد تنها به سلیقه آنان مربوط نمی‌شود.نتایج مطالعات گروه تحقیقات جهانی به سرپرستی دانشگاه بارسلونا، نشان داد بین یک تا پنج درصد افراد، «فقدان خاص لذت موسیقی» را تجربه کرده‌اند. اطلاعات بیشتر  را از اینجــــــــــا بخوانید.

حاشیه اول:

منظور من از موسیقی همان است که درفرهنگ ایرانی ما جایگاه خود را دارد ومی شود درباره شعر، موسیقی وآهنگ آن مطالعه وبررسی کرد. نمی دانم چرا بعضی از  تصمیم گیران موسیقی بین این یک تا پنج درصدند.

حاشیه دوم:

درمراسم حشنی که از طیف های مختلف حضور داشتند هنرپیشه (صداپیشه ) ای را برای تقلید صدا دعوت کرده بودند واو هم صدای خوانندگان وهنرپیشه های تلویزیونی را تقلید می کرد دربین اجرای هنرش گریزی به آهنگ های آن سوی آبی زد(صبرکنید تا بدانید از کجا معلوم شد) جلسه هنوز تمام نشده بود که صدای افراد موجه جلسه هم درآمد که چرا تقلید صدای خوانندگان زن را درآورده است .

از شما می پرسم ؛ اگر افراد موجه مورد نظر، آهنگهای خاص را نشنیده بودند از کجا می دانستند که هنرپیشه یا همان صداپیشه مراسم چه می خواند و  صدای چه کسی را تقلید می کرد؟


[ پنج شنبه 93/1/14 ] [ 11:40 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 285
کل بازدیدها: 1450012