سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

گرامی داشت هفته دفاع مقدس

31شهریور،سالروز شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است جنگی که از نظر تسلیحات نظامی وتجهیزات جنگی نابرابر بود. بسیاری از دانش آموزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس کلاس ودرس را رها کرده به جبهه های جنگ رفتند تا از سرزمین وآرمانهای خود دفاع کنند وبسیاری از آنان در این راه جان خود را تقدیم کردند...

سالهاست از آن دوران می گذرد وفضای مدارس با آن حال وهوا فاصله گرفته است اما برای مادران وپدرانی که فرزند دانش اموزشان درس را برای جنگ رها کرده ودر این راه از شهادت استقبال کرده است شروع سال تحصیلی یاد آور خاطراتی از جنس مدرسه است.

یاد همه شهدای معلم ودانش آموز و هفته دفاع مقدس گرامی باد .

 


[ جمعه 91/6/31 ] [ 12:24 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 319
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 1451115