سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بیماری معلمان وخانواده هایشان درروزهای تعطیل ممنوع شد!

عنوان کامل این خبر چنین است :

به دستور مستقیم وریرآموزش وپرورش ورئیس بیمه ایران بیماری معلمان وخانواده هایشان در روزهای تعطیل ممنوع شد!!

وقتی قانونی  نیم بند تصویب واجرا می شود همه موارد مثبت وقابل دفاعش به حاشیه رانده می شود . ماجرا ازجایی آغاز شد که بیمه طلایی فرهنگیان به راه افتاد؛ قراربود همه هزینه های درمانی فرهنگیان با این بیمه پرداخت شود سر و صدای زیادی به راه افتاد وعاقبت کارت های طلایی دراختیار معلمان قرارگرفت هنوز بین این بیمه وبیمه های دیگر مثل شرکت نفت تفاوت از زمین تاآسمان است (ببخشید که دراین حوزه ورود پیداکردم نفت از سرزمینی دیگر واردکشورما شده است ،به معلمان چه ارتباطی دارد که خود را بانفتی ها مقایسه کنند !)امااز حق که نگذریم بیمه طلایی تفاوتی بابیمه های قبلی دارد ومثلا"می شودبرای دندانپزشکی وعینک نیز از این بیمه استفاده کرد همچنین برای دارو. اما مواردناپیدایی دراین بیمه وجود دارد که به ذهن متولیان امر نرسیده ویا رسیده وچشمشان رابرمشکلات بسته اند .

روزجمعه بود همسرم از صبح با بیماری کلنجارمی رفت،نزدیک ظهر چاره ای جز مراجعه به پزشک نداشت ناگزیر راه درمانگاه را درپیش گرفتیم برای استفاده از بیمه طلایی باید کپی کارت طلایی وکپی نسخه پزشک هنگام ورود به داروخانه تحویل شود اما همه زیراکسی ها وعکاسی ها ونوشت افزاری ها تعطیل بودند دوبار شهر را چرخیدیم می خواستیم از بیمه ی داروهایی که پزشک جوان درمانگاه باسخاوت تمام نوشته بود استفاده کنیم بیش از پنج قلم دارو بود تلاش ما برای تهیه کپی به نتیجه نرسید چاره ای جز مراجعه به داروخانه نبود باید از خیر کارت طلایی وبیمه می گذشتیم وگذشتیم نمی دانم اگر بیماری درنیمه های شب یکه وتنها برای مداوا به درمانگاهی مراجعه کرد وبرای ویزیت رایگان ویا دریافت داروهایش نتوانست کسی رابیابد که رونوشتی از کارت ونسخه اش رادراختیاراو قراردهد چه باید بکند؟ فکر می کنم مدیران ومسئولان ومجریان آموزش وپرورش به جای نظریه پردازی درحوزه هایی که صلاحیتش راندارند بایدبرای رفع مشکلات کارکنان ودانش آموزانشان تلاش کنند آنچنان که مدیران سایر دستگاهها خودرابیش از آن که صاحبنظر درهمه مسائل وغیره بدانند مسئول رفع مشکلات کارکنان و زیرمجموعه خود می دانند.

 


[ دوشنبه 90/7/11 ] [ 1:17 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 195
کل بازدیدها: 1454513