سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تولد سه سالگی حسام سرا

آغازچهارسالگی حسام سرا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سه سال است بی وقفه در اینجا می نویسم .در این مدت باافراد بسیاری آشناشده ام واز آنان بسیار آموخته ام . بسیاری از آنان سن وسالی کمتر از من داشته اند ومن دانش آموز دانایی آنان بوده ام واز این بابت خوشحالم. اگر لینک های وبلاگم را نگاه کنید کمی طولانی به نظر می رسند ، حق باشماست ،بعضی از صاحبان لینک ها مدتی است وبرخی دیگرمدتهاست که وبلاگشان را به روز نکرده اند وبا وجود این که می دانم آنان قصدنوشتن ندارند نتوانسته ام خودم راقانع کنم که لینکشان راحذف کنم .

دریک سال گذشته وقبل ازآن باانتقاداتی از دوستان مواجه شده ام ؛ نمی توانم بگویم از انتقاد خوشحال شده ام که این دروغی بزرگ است اما می توانم باجرات بگویم که از آن انتقادها بسیار آموخته ام وکوشیده ام تاآنجا که توان دارم ونفس ِ سرکش اجازه می دهد اشکالاتم را برطرف کنم.  

از امروز سال چهارم وبلاگ نویسی را شروع می کنم وبه امید دانایی و آموختن برای به کار بردن وبهتر زیستن ،چشم به راه فردا می مانم بی آن که از لحظاتی که در آن هستم غافل شوم.

از همه دوستانی که در این مدت به وبلاگم آمده اند ، نوشته هایم را خوانده ونظرداده اند وآنانی که بی هیچ ردّ پایی آمده اند ونظرهم ننوشته اند وشمارشگر وبلاگ این موضوع راثابت می کند بی اندازه سپاسگزارم وبرای همه آنان که بسیاری از ایشان را نمی شناسم سلامتی وخوشبختی آرزودارم.

 

 

 


[ شنبه 88/11/3 ] [ 12:2 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 329
کل بازدیدها: 1452115