سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

hesamsara.parsiblog.com

خبرهای این روزها درباره المپیک وناکامی ما در این آوردگاه ورزشی جهانی که هر چهار سال یکبار تکرار می شود چندان خوشایند نیست نمی خواهم از برنامه ریزی ورزشی ومدیریت دراین عرصه که به سیاست واقتصاد وخیلی چیزهای دیگر گره خورده حرفی بزنم فقط در این دو سه روز اخیر که نقد عملکرد کاروان المپیک ایرانی را می شنوم ومی بینم که در این زمینه کمتر خط قرمز ها رعایت می شوند ومی شود مدیریت افراد را به چالش کشید برای ورزش حسادت می کنم که در این مرز وبوم چقدر خوش شانس تر از سایر عرصه هاست . نمی گویم این حرفها فایده ای دارد یاندارد که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نشده ونمی شود اما ای کاش بازار نقد مدیریت ها وناکامی ها در سایر عرصه های علمی ، اقتصادی ، فرهنگی ، دینی و... گشوده می شد وهمای نشسته بر شانه های ورزش به این سو نیز سرک می کشید .

پی نوشت :

شاید مدال ساعی که از غیرت این جوان ایرانی ریشه می گیرد عایقی باشد دربرابر ناکامی و ضعف مدیریت ما از مدال ساعی خرسندیم ولی عملکرد ضعیف سازمان ورزش ایران را نمی شود پشت این خرسندی مخفی کرد .

 

 در این باره این نوشتار را نیزبخوانید .


[ دوشنبه 87/6/4 ] [ 1:38 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 347
بازدید دیروز: 285
کل بازدیدها: 1450334