سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

می تونی خوشحال باشی چون من پسری منطقی  هستم .

اگر می گویم باید خوشگل باشی برای این است که فکر کنی از من سر هستی وهمین کمبودهای زندگی را برایت آسان تر کند وهمیشه فکر کنی لیاقتت از من بیشتر است .

 

اگر می گویم می خواهم شاغل باشی برای این است که دخل وخرج زندگی دستت باشد وگرنه ...

 

اگر  مهریه سنگینت را قبول نکرده ام برای این است که نمی خواهم بدعت گذار باشم وگرنه هزاران برابر این مهریه فدای سرت .

 

اگر با عروسی تجملی مخالفم فقط برای این است که ازتشریفات بیزارم وفقط تو را آری فقط تو را می خواهم .

 

اگر برایت خانه جداگانه تهیه نمی کنم فقط برای این است که دنیا را اعتباری نیست ونباید همین اول زندگی اوقاتمان را برای چیزهای بی ارزش! تلخ کنیم شاید روی قایقی درکناره ساحل خوش باشیم مسکن یعنی چه ؟

 

اگر با مسافرت مخالفت می کنم فقط برای ناامنی جاده ها وماشینهاست غذای بین راهی هم که نامطمئن است می ماند غذای خانه آن هم بدست کدبانویی که بیشتر وقتش را در آشپزخانه می گذراند وبدنش بوی ادویه جات مختلف می دهد....

 

اگر نمی گذارم حرف بزنی برای این نیست که نمی خواهم حرف بزنی برای این است که نمی خواهم کارمان به مشاجره بکشد ودعوایمان شود .

 

اگر احساس خوشبختی تمام وجودت را گرفته بی جهت نیست برای همین چیزهایی است که گفتم، می دانم که قبول داری . چه دخترخوبی!!!

عجب خانم باشخصیتی ؟.....


[ یکشنبه 87/6/3 ] [ 1:42 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 229
بازدید دیروز: 235
کل بازدیدها: 1451905