• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : چرا ما شورت هاي يکسان نمي پوشيم؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كاظيم 01 

    اخ كه حرف ذل منو زذي منم همبشه گفتم سه تا چيز كه ميشه از روش شخصيت طرف مقابلت رو تا حد زيادي بشناسي يكي از لباس زيرش يكي كفش ويكي هم عطري كه استفاره ميكنه مو فق باشير
    + شهروند 


    خودت داري ميگي .... بقيه به ما چه ربطي داره؟؟؟؟؟؟؟؟

    ولي الان اين حرفو به اصطلاح ..خودت هم نفهميدي و گذاشتي

    توي وب ...هه توي اين دنياي کذايي هر کي يه چي ميگه

    تو هم اونقدر بگو ...............................................تا خسته شي

    پاسخ

    خُب پس به نظرشما ربط داره؟ يعني ربط داره كه زير وبم زندگي خصوصي افراد رابدانيم ؟ربط داره كه شورت افراد را پايين بكشيم وببينيم چه خبر است؟ ربط داره كه دراحوالات شخصي افراد برخلاف آموزه هاي ديني واخلاقي تجسس كنيم؟ اگر اينها ودهها مورد ديگر ربط دارد حرف نامربوطي گفته شده درغير اين صورت زندگي خصوصي افراد به خودشان مربوط است و:بقيه به ما چه ربطي داره؟؟؟؟؟؟؟؟دقيقا" به همين شفافيت ! اگر اين موضوع را نپذيريم به ديگران اجازه داده ايم زندگي خصوصي ما را درهمه ابعادش بكاوند وبه كشفيات ارزشمندي نائل شوند! شما كه موافق اين كشفيات نيستيد ؟هستيد؟
    + بخون 
    تأثير ضربه چکش انتقاد

    بهترين هديه اي که هر پدر و مادر مي تواند به فرزند خود بدهد،اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس عصاي سحر آميزي است که ميتواند آينده ي شخص را شکل دهد و در همه جنبه هاي زندگي فرد خود را نشان دهد، از دوستاني که انتخاب مي کند و از موفقيت هايي که کسب مي کند تا تشکيل زندگي و تربيت فرزندان.

    امّا يک چيز مي تواند تمام زحمات ما را در ايجاد اعتماد به نفس در فرزندانمان بر باد دهد و آن انتقاد لفظي است. انتقاد مي تواند فرزندان ما را تحقير و ورشکسته سازد ومثل ضربات چکش که بر يک گلدان بي نهايت قيمتي فرود مي آيد ، آنها را بشکند. بچه ها خود را نميتوانند بي واسطه ببينند بلکه از طريق ما خود را مي بينند و از اين طريق خود را ارزيابي مي کنند. انتقادهاي ما به آنها اين پيام را مي دهد که آنها بي ارزش و بچه بدي هستند چنين روندي اعتماد به نفس آنها را از بين برده و آنها به اين نتيجه مي رسند که نمي توانند فردي موفق و با کفايتي باشند.

    تحقيقي در دانشگاه کالگاري آمريکا انجام شده که نشان ميدهد سرزنش لفظي به مراتب بيش از کتک زدن اعتماد به نفس کودکان را در هم مي شکند.آثار کتک زدن ممکن است خيلي زود از بين برود امّا آثار انتقاد و تحقير بچه ها تا آخر عمر باقي مي ماند.

    با سلام.مطلب قابل اعتناي جنابعالي با نام خودتان زينت ناظم سرا شد.
    + البندي 

    درود

    جالب بود و نتيجه گيري آن جالبتر، در تأييد نظر جنابعالي «همگي دچار اين بلا مي شويم، لباس هاي فاخر و شورت هاي کهنه و کثيف» بايد عرض کنم، تغيير و تحول جزء لاينفک زندگي آدمهاست و آنان براي بهتر زندگي کردن تلاش مي کنند، دانش بهتر و بيشتري کسب کنند تا توسط آن دانش وسائل و امکانات مناسبتري براي رفاه خود و ديگران توليد کنند و آن را بکار بندد. اما همين آدمها کاري به فکر و عقيده خود ندارند. و هميشه تصور مي کنند بهترين فکر و عقيده هماني است که آنان دارند و از پدر و مادرشان به ارث برده اند. ممکن است مدارج تحصيلاتي بالائي هم داشته باشند. اما در عقيده و تفکر در جا زده اند.

    تلاش و شادماني شما آرزوي ماست

    + توانگر 
    درود
    اگر تصور اينکه شورت ديگران چگونه است دايما خاطرمان رامشوش کند، بايد بدانيم روزهاي بدي را مي گذرانيم.


    سلام

    قبلا مطالعه کرده بودم

    نوشته ي تامل بر انگيزيست!

    واقعا کمي که فکر ميکنيم دچارش شده ايم!

    موفق باشيد

    با سلام
    خيالت جمع باشه نوشته شما رو تا ته خوندم ، نتيجه گيري خوبي داشتي ... هر چند يه جاهايي از نوشته هاتو خيلي قبول ندارم و در كليت خوب بود ... به ما هم يه سري بزن ...
    پاسخ

    دستت درست خوب كاري كردي