سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چرا روز پدر جوراب فروشی ها شلوغ است؟

مردان با زنان برابرند اما ،زنان برابرترند. خوشا به حال جوراب فروشان شهر! روز پدر مبارک.

این نظر یکی از خوانندگان حسام سراست که دارم به معانی پنهانش فکر می کنم این که چرا روز پدر جوراب فروشی ها شلوغ است (درست وغلط بودنش را جدی نگیرید) دراین باره باید گفت:

-          گاهی اوقات مردها به داشتن جوراب تمیز کمتر دقت دارند واجبار زنان برای خرید جوراب نو به جایی نمی رسد ناچار روزمرد را بهانه می کنند تا مشکل سالانه شان رابرطرف کنند (چاره، گوش دادن به حرف زنان برای خرید جوراب نو درطول سال است!)

-          ماشین های لباسشویی که همه لباسها را باهم می شوید بعد از مدتی جورابها را  از شکل وقیافه می اندازد وآنقدر شُل می شوند که به آسانی تاقوزک پا پایین می آیند وکسی به فکر چاره نیست ناچار زنان ،روز مرد رابهانه می کنند و...

-          جوراب هدیه ای است که مردها درمورد مدل ورنگ و... آن کمترسختگیری می کنند

-          بیشترمردها اقتصادی تر از زنها هستندومی توانند جوراب را سالها نگهداری کنند برای روزمبادا!همانگونه که زنها زیورآلاتشان را برای روز مبادا ذخیره می کنند ،روز مبادایی که باشدت فقرهم گاهی هرگز پیش نمی آید!

-          درخانواده هایی که زنها شغل ودرآمدی ندارند هزینه خرید هدایا از جیب پدران پرداخت می شود به همین دلیل هرچه این هزینه کمتر باشد آنان خوشحال ترند بنابراین جوراب هدیه بدی نیست!

-          نمی دانم شما با هدیه خریدن اجباری موافق هستید یا نه؟ اما به نظر می رسد هدایای غیرمنتظره هرچند کوچک هم باشند اثربیشتری روی فردبگذارند شاید اگر همین جوراب را دریکی از روزهای معمولی سال به پدرتان هدیه بدهید خوشحال ترشود به خصوص وقتی بداند این هدیه را فقط بخاطر خودش خریده اید نه از روی اجبار ومناسبت و...

-          دوستی می گفت به نظرمن بهتر است در این روز کارخاصی انجام دهیم که رضایت پدر یا در روز زن رضایت مادر یا همسر راجلب کند مثلا" خانه شان راتمیزکنیم، برایشان آشپزی کنیم ،مشکلات زندگیشان را درحد توان برطرف کنیم و...آنان به روابط عاطفی ما محتاج ترند آنچنان که ما نیز.

چرا روز پدر جوراب فروشی ها شلوغ است؟

-          روزهای تقویمی می آیند ومی روند ؛گاه اجبار اجتماعی وروابط فامیلی ما را مجبور می کند دست به کارشویم .وکاری بکنیم!بهتر نیست در این روزهابرای خودمان روش وفلسفه ای داشته باشیم وبا آگاهی بیشتر،همان روش را درتجلیل از پدر،مادر،همسر ودیگر افرادی که درمناسبت ها قرارمی گیرندبه کاربندیم؟

نظرشما چیست؟

 


[ دوشنبه 91/3/15 ] [ 1:5 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 1449131