سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 جالب ترین تبلیغات برای انتخابات شورای دانش آموزی

انتخابات شوراهای دانش آموزی چندسالی است که درمدارس کشورما برگزارمی شود وبرگزیدگانش تاانتخاب نمایندگان مجلس دانش آموزی پیش می روند نگاهی به طرز بیان ولحن نمایندگان این مجلس خطاب به وزیرآموزش وپرورش وسایرمسئولان نشان از شیوع تملق وچرب زبانی دربین برگزیدگان دانش آموزان کشور دارد این که چرا آنان به جای آموختن شیوه های درست انتقاد ویابیان دیدگاههای خود به چرب  زبانی روی می آورند جای بررسی بیشتری دارد اما واقعییت این است که بعضی مدیران ودست اندرکاران آموزشی وغیر آموزشی ما ( که کم هم نیستند)درمواجهه با پدیده انتخابات نوعی کج سلیقگی پیشه کرده اند نمود این کج سلیقگی را درگزینش دانش آموزان نخبه ، ردصلاحیت داوطلبان انتخابات به بهانه های غیراصولی وبنابرسلیقه فردی ،انجام انتخابات به صورت بازیچه ونه مشقی از بازی انتخاباتی به معنای واقعی و..می توان دید . پیشتر نظرم را درباره انتخابات شورای دانش آموزی اینجا نوشته ام  اما آنچه موجب شد دوباره دراین باره بنویسم تراکت تبلیغاتی یکی از دانش آموزان درباره اهداف وبرنامه هایش برای شرکت درانتخابات بود اگر این اهداف را بخوانیم بعد از تلخندی که برلبانمان خواهد نشست به چند نکته پی خواهیم برد:

یکم: بازار انتخابات آنچنان آشفته وبی ارزش شده که همه آنچه داوطلبان انتخات های مختلف بر آن تاکید ویا اصرارداشته اند مورد نیشخند دانش آموزان قرارگرفته است.

دوم: استفاده از زبان طنز برای جذب آرای جامعه ی مورد نظر درفضایی که همه چیز رسمی وخشک وبی روح است نشان از خلاقیت بالای جوانان درشکستن فضای موجود دارد .

سوم: اندیشه های پوپولیستی(عوام گرایانه) مطرح شده دراخراجی های 3 دراین تراکت بخوبی نمایش داده شده است به گمانم ضمن خسته نباشید جانانه به تهیه کننده ،کارگردان وبازیگران این فیلم باید ثمره تلاششان را به آنان یادآوری کرد .

چهارم :باگذشت بیش از 30 سال از برگزاری انتخابات مختلف به نظر می رسد هنوز نسل جدید ما برای دست ورزی و مهم تر از آن اندیشه ورزی برای مردم سالاری گام برنداشته است این که مدارس در این زمینه تاچه اندازه سهل انگاری کرده اند پرسشی است که نیاز به بررسی بیشتری دارد .

 


[ سه شنبه 90/8/3 ] [ 10:49 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 177
کل بازدیدها: 1449259