• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : بياييد نقد پذيري را «تمرين » كنيم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + از اهالي فرهنگستان لنجان 
    بخش دوم :

    من هم با سرعت عمل در کارها به خصوص انجام کارهاي اينترنتي موافقم تا آن جا که بعضي خريد ها را اينترنتي انجام مي دهم اما مهم تز از شکار ، ابزار شکار است دست خالي به شکار رفتن که لطفي ندارد
    .
    استفاده از دانش نوين فناوري چون هر علم ديگر ابزارهاي خاص خود را مي طلبد .سرعت بالاي اينترنت ، سيستمي مجزا ، کاربري کاربلد و توانمند و سريع ، آشنا به انواع نرم افزارها و ... مي خواهد.
    صرفا اين که هر مدرسه مجهز به يک سيستم رايانه باشد کافي نيست سيستمي که حکم آچار فرانسه را داشته باشد! هم در خدمت متصدي محترم دفتري ، هم در خدمت مدير و انواع و اقسام معاونين آموزشي ، اجرايي ، پرورشي ؛ هم در خدمت معلم و در آخر سر در خدمت دانش آموز ! حال فکر کنيد که دو کاربر همزمان نيازمند اين پديده ي صفر و يک باشند ؛ حتما براي تصاحب آن بايد شير و خط کنند !

    اگر نردبان ترقي را پله پله بالا رويم و اول با مشکلات مدرسه دست و پنجه نرم کنيم درک مسائل موجود در مدرسه و مشکلات و معضلات اينترنتي آسان تر خواهد بود .
    اگر يک بار ، فقط يک بار سيستم يکي يکدونه ي مدرسه به انواع ويروس ها آلوده مي شد و مجبور مي شديم ويندوز محترم را عوض کنيم و تمام اطلاعات به طور ناجوانمردانه از روي سيستم مي پريد متوجه مي شديم که به کار گيري صحيح از اين فناوري به زبان ساده است و اينترنت چندان هم مشکل گشا نيست .
    اين ها همه فرع اند ؛ متاسفانه مسائل آموزشي به حاشيه رفته اند و ما به فروع پر شاخ و برگش مباهات مي کنيم .

    اگر همان سعه ي صدري که عنوان کرده بوديد وجود داشت قطعا کامنت بي هويت نمي گذاشتم اما افسوس که نيست .