سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

شکهیزم شکن صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده.

شک کرد که همسایه اش آن را دزدیده باشد. برای همین تمام روز او را زیر نظر گرفت.

متوجه شد همسایه اش در دزدی مهارت دارد. مثل یک دزد راه می رود. مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند پچ پچ می کند. آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد لباسش را عوض کند و نزد قاضی برود.

اما همین که وارد خانه شد تبرش را پیدا کرد. زنش آن را جا به جا کرده بود.

مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه را زیر نظر گرفت و دریافت که او مثل یک آدم شریف راه می رود حرف می زند و رفتار می کند.


[ دوشنبه 91/1/14 ] [ 9:34 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]












































[ دوشنبه 91/1/14 ] [ 9:18 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]

اگر فایلی با فرمت Word به دستتان رسیده است که علاوه بر متن، حاوی عکس هم هست و می‌خواهید این عکس‌های را به طور جداگانه ذخیره کنید از روش زیر استفاده نمایید:

چگونه عکس را از فایل Wordذخیره کنیم؟

1- دکمه آفیس (همان دکمه گرد بالای پنجره Word) را کلیک کنید تا فهرست آن باز شود.

2- نشانگر ماوس را روی دکمه Save As نگه دارید تا فهرست بعدی باز شود.


3-گزینه Other Formats را کلیک کنید، با این کار پنجره‌ای برای ذخیره کردن فایل باز می‌شود. در میان فرمت‌ها، Web Page را انتخاب کنید و پس از مشخص کردن مکان ذخیره شدن فایل، دکمه Save را کلیک کنید.


4-حالا به مکانی که فایل را در آن ذخیره کرده بودید، بروید. در آنجا با یک فایل با نام انتخاب شده روبه‌رو می‌شوید به همراه این فایل یک پوشه که همان نام را دارد به نام «...-files»: مشاهده می کنیداگر این پوشه را باز کنید همه عکس‌های موجود در فایل Word در آن وجود دارند.

 


[ یکشنبه 91/1/13 ] [ 10:15 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]

سیزده بدر وزباله

شعار ندهیم یکشنبه 13فروردین یاهمان«سیزده بدر» است،روزی که درتقویم هابه عمد«آشتی باطبیعت» نام گرفته است؛بیایید برای سلامتی خودمان وفرزندانمان هم که شده به همراه وسایل،چندکیسه زباله باخود ببریم ودرپایان،زباله های تولیدی مان را درکیسه بریزم ودراولین جایی که سطل زباله دیدیم درون سطل قراردهیم .... مامرد این میدان هستیم یا فقط اعتراض می کنیم؟

 

سیزده بدر وزباله

سیزده بدر وزباله

سیزده بدر وزباله

 


[ جمعه 91/1/11 ] [ 9:24 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1448764