سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

با یک چشم بر هم زدن، روزها و ماه‌ها و سال‌های عمر می‌گذرد. همین مسابقات جام جهانی که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود یا مسابقات فوتبالی که یک عالمه از آن خاطرات جورواجور داریم، با بی‌رحمی نشان می‌دهند که برخی از ما چقدر در حال فاصله گرفتن از جوانی‌مان هستیم.

کافی است وارد این سایـــــــــــــــــــت شوید و تاریخ تولد خود را به میلادی درآن وارد کنید. آن‌وقت این سایت، کلی اطلاعات جالب به شما می‌دهد. مثلا می‌گوید که تا حالا تقریبا چند بار قلبتان تپیده است، چند بار نفس کشیده‌اید، ماه در دوران زندگی‌تان چند بار دور زمین چرخیده است و جمعیت زمین موقع تولد شما چقدر بوده و حالا چقدر است. همچنین می‌تواند به شما بگوید که در دوره شیرخوارگی و نوجوانی و جوانی‌تان در دنیا چه اتفاقات مهمی رخ داده‌ است.


[ یکشنبه 93/7/13 ] [ 10:57 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 142
کل بازدیدها: 1445210