سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چمگردان یا «عقیق زاینده‌رود» و از فراز دیگر، شهر «ایمان و اخلاق» در سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. چنانچه آن را از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و عمرانی از دیگر شهرهای هم‌تراز یا همجوار خود برجسته‌تر ساخته است. شهر چمگردان، امروز با اتکاء بر زیرساخت‌ها، فضاها و ظرفیت‌هایی که در دوره‌های گذشته به خوبی و به‌درستی فراهم شده است، می‌خواهد یک برنامه بلندمدت و یک دوره گذار دیگر و پر از فرصت‌های عالی  را تجربه کند. برنامه‌ای که پیامد آن، شکوفایی دو چندان شهر و شهروندان در ابعاد گوناگون و نیز حفظ پایداری برای نسل‌های کنونی و آینده باشد. برنامه‌ای که محیط کالبدی و از آن مهمتر محیط معنوی و احساسی شهر را تقویت نموده و کیفیت زندگی تک تک شهروندان را بهبود بخشد.

در برنامه راهبردی شهر چمگردان، چشم‌انداز شهر در افق 1404، مهمترین موضوعات و مسائل شهر، و اولویت‌های مربوط به چهار سال آینده برای دستیابی به چشم‌انداز تبیین می‌شود. از همین رو، سیاست‌ها، ارزش‌ها، ساختارها، برنامه‌ها و خدماتی که شورای اسلامی شهر و شهرداری در صددند با هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی میان همه ارکان اداره‌کننده شهر و همچنین با پشتیبانی شهروندان، آنها را ارائه و نهادینه نمایند، در برگرفته و در حد امکان آنها را تشریح می‌کند. البته، با توجه به اوضاع متغیر و برخی از جوانب ناپایدار درون شهرهای کشور نظیر درآمدها، این برنامه چه در سطح کلیات و نیز چه در سطح جزئیات، تا آنجا به پیش رفته و کالبدشکافی می‌کند که انعطاف‌پذیری لازم برای سازگاری با شرایط آینده را در بر داشته باشد. به هر حال، برنامه حاضر به طور کلی جهت‌گیری اصلی برای صرف منابع (مالی، انسانی، فنی و غیره) و جلب مشارکت مردم برای رسیدگی به اولویت‌های مد نظر را مشخص می‌نماید.

از همین رو در همین جا از مردم آگاه و دانای شهر خود درخواست می‌نمایم گام به گام با شورای اسلامی شهر و شهرداری همراه شده و در هر مرحله، آنها را از دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود بهره‌مند سازند. چرا که هیچ منبعی بهتر از شناخت شما برای الهام گرفتن و هیچ سازوکاری بهتر از مشارکت با شما همشهریان گرامی، برای ساخت آینده‌ای بهتر در چمگردان وجود ندارد. پیشاپیش دست یاری شما را به گرمی می‌فشاریم.

 

 

 

 


[ دوشنبه 93/3/12 ] [ 9:1 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 177
کل بازدیدها: 1449436