سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

قانون شکنی قانونی

 آئین نامه ها درهرسازمان و اداره ای فصل الخطابند وبخشنامه ها ونامه های اداری دیگر بر اساس این آئین نامه ها تدوین وتنظیم می شوند بنابراین هیچ دستور وبخشنامه ای نمی تواند برخلاف آئین نامه های مصوب باشد مگر آن که مرجع تصویب کننده آئین نامه به طور رسمی مصوبه خود را لغو ویا تغییر دهد .

با این توضیح چند سالی است که وزارت آموزش وپرورش با ابلاغ بخشنامه ای امتحانات دانش آموزان را که طبق تصریح آئین نامه امتحانات وآئین نامه اجرایی باید در خردادماه هرسال برگزار شود با تعجیل در اردیبهشت ماه شروع می کند بهانه های این تعجیل مختلف است که برگزاری جام جهانی فوتبال در دهه سوم خردادماه سال 1393 یکی از این بهانه هاست .

این که  دانش آموزان ممکن است به دلیل تب فوتبال درس را بی خیال شوند، این که آموزش وپرورش نگران یادگیری دانش آموزان است!! ، این که ... همه درجای خود درست اما این راهم باید درنظر گرفت که  بخشنامه نمی تواند آئین نامه را نقض کند . کاش کسی به داد قانون می رسید .

پی نوشت:

فکر نکنید فقط درآموزش وپرورش بخشنامه ها برخلاف آئین نامه ها هستند تقریبا در وزارت خانه های دیگر نیز وضع بدین منوال است این را از این لحاظ نوشتم که  اگر می توانید به داد دیگر جاها هم برسید .....


[ جمعه 92/12/9 ] [ 11:29 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 209
کل بازدیدها: 1449548