سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چند سئوال وچند جواب

درتاریخ سه شنبه اول بهمن ماه 1392 نظری را دریافت کردم که عینا" دراینجا می آورم  . نظر دهنده گرامی از پاسخ ندادنم اظهار گلایه کرده اند اما چون هیچ نشانی  حقیقی ومجازی از وی نداشتم ناچار پاسخش را اینجا می آورم و از همه دوستانی که سئوال  یا ابهامی درباره مسائل مختلف شهری دارند درخواست می کنم نشانی، تلفن، ایمیل یا آدرسی از خودشان بنویسند تا بشود  پاسخ آنان را به صورت مقتضی داد . البته با راه افتادن سایت شورای اسلامی شهر امکان ارتباط درقالب پرسش وپاسخ  های متداول فراهم خواهد آمد واین مشکل برطرف خواهد شد اما عجالتا" تا آن زمان اگر منتظر پاسخ هستید لطفا برای دریافت پاسخ، ایمیل یا تلفن خود را  اعلام فرمایید . با احترام وپوزش بسیار

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

به نام خداوند گردان چم/خداوند شهر پر از پبچ و خم/ز ما مردم زنده زنده رود/ز یزدان شما را هزاران درود
سلام خسته نباشید.شاید بهترین راه برا ارتباط از این طریق بود.من یکی از شهروندان شهر چمگردان هستم و به چمگردانی بودنم افتخار میکنم.اما متأسفانه همه ی شهر ها در شرف پیشرفت هستند الا شهرما.شهر های مجاور فروشگاه های زنجیره ای و پاساژ دارند که کلی کلاس داره،ولی چمگردان ما جمعه بازار داره که تو یه جای پر از دود و گرد و خاک.تازه آیا همه ی فروشندگان جمعه بازار بومی و خودی اند؟وقتی موقع عوارض شهر میشه کاسبای شهر و وقت بخور بخور غریبه.اون بابایی که میگه بقیه کاسبای شهر میتونند بیاند تو جمعه بازار فکر این نیست که اون کاسب باید چقدر وقت صرف چیدن مغازش بکنه؟
این به کنار.گلستان شهدای شهرما متأسفانه یه حسینیه نداره و چندین مرتبه مشاهده شده که افراد مشغول به کشیدن قلیان و یه بابایی بیشتر شبا اونجا سگ بازی میکرده؟اینه ادای دین شهدا؟
این زمینی که قراره تو خیابون امام پارک بشه کی میشه؟
ضمن سپاس و تقدیر و تشکر از همه ی شما و خسته نباشید،امیدوارم به حرف من که میشه بگم حرف اکثریت کاسبا و مردم شهر است گوشه چشمی بیندازید و دست در دست همه مردم شهر خویش را کنیم آباد.
موفق و سلامت و سرزنده و آباد باشید.یا علی 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

سلام دوست وهمشهری خوبم

 از این که نظرتان را ابراز کرده اید ممنون وسپاسگزارم .

با نظر نخست شما موافق نیستم شهر ما باهمه کمبودهایی که دارد از شهرهای مشابه خودش کم تر نیست البته کمبودهایی دارد که درهمه شهرها دیده می شود. داشتن پاساژ وفروشگاه بزرگ فقط به شهرداری مربوط نیست اگر یادتان باشد تا یکی دوسال پیش مجتمع تجاری شهرداری واقع در پشت بانک صادرات خالی از کسب وکار بود واگر موضوع تعریض خیابان ابوذر نبود هنوز هم از این مجموعه استقبال نمی شد .اگر نزدیکی شهرما به مرکز شهرستان مانع نمی شد شاید کسانی برای سرمایه گذاری رغبت بیشتری نشان می دادند تا برای ساخت مجموعه های تجاری دست به کار شوند  اما این همه ماجرا نیست شورا وشهردار دوره چهارم در همین مدت کوتاه طرح بزرگی رابرای موضوع تجارت ومسکن تهیه کرده اند که درصورت اجرایی شدن اطلاعاتش منتشر خواهد شد .

اما جمعه بازار داستان دیگری است... آنچه اکنون مشاهده می کنید از شورای دوره سوم وشهردار منتخب آنان به ارث به شورای چهارم وشهردار منتخب آن رسیده است واین نیز مثل هر پدیده دیگر مخالفان وموافقانی دارد . این که این وضعیت درشأن مردم شهر نیست یک موضوع است واین که کسبه رغبتی به رفتن به جمعه بازار ندارند بحثی دیگر. دراین باره فکر بسیار شده است ودرحال حاضر به دلایلی امکان بازگو کردنش نیست اما سربسته می گویم که با برنامه ریزی های انجام شده وپیگیری های بسیار این وضعیت مدیریت خواهد شد فقط به اندازه کافی زمان می خواهد کمی به ما فرصت بدهید .

ساخت سالن کنار گلستان شهدا درجلسات شورای اسلامی شهر مورد بحث قرار گرفته است . امروز اگر درجایی سالن ساخته شود وبرای پارکینگ وسایل نقلیه فکری اساسی نشود هزینه ها ی بیجا صورت پذیرفته است امکان ساخت سالن درکنار گلستان شهدا وجود دارد اما ازدحام مردم برای پارک وسیله نقلیه مشکلات بعدی را ایجاد خواهد کرد شورا وشهرداری به دنبال جانمایی مکان دیگری هستند که با احداث سالن چند منظوره مشکل مردم برطرف گردد.

 درمورد رفتارهای ناپسند کنار گلستان شهدا می توان گفت تازمانی که نهادها وارگانهای متولی فرهنگ ( که خوشبختانه امروزه کم هم نیستند) برنامه های منسجم وهماهنگی نداشته باشند وبرای  آنچه برای جامعه «ارزش» محسوب می شود برنامه ریزی نکنند وهرکس راه خودش را دنبال کند نتیجه ای جز این حادث نخواهد شد برای ادای دین به شهدا باید کاری کارستان کرد «شعار» آسان ترین کاری است که در کوتاه مدت  افراد را راضی می کند اما دربلند مدت نتیجه ای ندارد.

زمین های موجود و بلااستفاده شهر، همگی متعلق به شهرداری نیستند زمین خیابان امام متعلق به آموزش وپرورش است وآنچه دراین زمین احداث شده مجوزی برای ایجاد پارک نیست برای احداث پارک ،طرح های دیگری درنقاط مختلف شهر تدارک دیده شده است که درسال آینده اجرایی می شوند .

شادیتان را از شادی بخش لایزال خواستارم


[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 2:27 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1448838