سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

عزاداری ومحیط زیست

 روزهای دهه اول محرم روبه پایان می روند وکم کم حال وهوای شهر عوض می شود  مراسم عاشورا به دعوت هیچکس وهیچ مقامی شکل نمی گیرد نوعی جوشش حماسی است که احساسات را تحریک می کند ومردم علاقه مند را با هر قصد ونیتی به خیابان می کشاند ... امید که شناخت وعقلانیت هم همانند بخش احساسی این واقعه عظیم تاریخ تشیع، مورد توجه مداحان وبرنامه ریزان قرارگیرد ...

 پخش انواع خوراکی ها به عنوان نذر مانندچای(درلیوانهای پلاستیکی یکبارمصرف!!) شیر، شربت، انواع شیرنی وکیک ، شکلات  وغذاهایی که در ظروف یکبار مصرف بسته بندی وعرضه می شونداز نکات قابل توجه در مراسم تاسوعا وعاشورای حسینی است.

وقتی شهروندان می بینند که درچند قدمی شان سطل زباله قرار دارد وبه خود همت نمی دهند با دوقدم مسافت از ریختن زباله درسطح شهر ومعابر جلوگیری کند چه توقعی می توانیم از صنایع، ماشین آلات ودیگرانی که در این مکان زندگی نمی کنند داشته باشیم . می گویند حرمت امامزاده به متولی آن وابسته است ما که خود برای سلامتی مان ارزش قائل نیستیم چگونه از دیگران انتظار داریم برایمان دل بسوزانند ؟.

 


[ پنج شنبه 92/8/23 ] [ 9:50 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 200
کل بازدیدها: 1445298