سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تلنگری به سیمای مرکز اصفهان

ضمن تشکر از زحمات همه کسانی که درتولید واجرای برنامه های سیما زحمت می کشند وتشکر از تهیه کنندگان برنامه زنده «هشت بهشت» چند نکته  درباره این برنامه قابل یادآوری است امید که مورد توجه قرارگیرد:

1-  برنامه مدت زیادی است تولید می شود اما به جز تغییر مجریان درفرم ومحتوای برنامه تغییری ایجاد نشده است

2-  نفس دعوت از اساتید دانشگاهی امری پسندیده است اما پافشاری برنامه بر دعوت از عناوین« دکتر»،« استاد دانشگاه» وافرادی از این دست برنامه را از جذابیت انداخته است .

3-  اگر این روند ادامه پیداکند شما ناچارخواهید شد همه استادان دانشگاه وهمه پزشکان مقبول وغیرمقبول را دربرنامه دعوت کنید .

4-  جامعه از افراد واقشار متفاوتی تشکیل شده است یکی از این اقشار بسیار شریف اساتید دانشگاه وقشر دیگر پزشکان  هستند اما اقشار وافراد دیگری هم هستند که جامعه بدون حضور و وجود آنان نخواهد چرخید لطفا به آنان کم توجهی نکنید.صداوسیما به همه مردم متعلق است.

5-  اصرار بیش ازحد بر نخبگان دانشگاهی عارضه ای دارد وتصوری ایجاد می کند که« همه راههای خوشبختی از دانشگاه می گذرد!!» شما خواسته ویا ناخواسته به این موضوع دامن می زنید . همه ی خوشبختی، ورود به دانشگاه ویا استاد دانشگاه بودن وشدن نیست .

6-  بسیاری از فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاهها از رانت پدر ومادرشان برای جذب در رشته دلخواه استفاده کرده اند( اعضای هیئت علمی دانشگاهها سهمیه ای برای ورود فرزندانشان به رشته های دانشگاهی دارند که کمتر از آن یاد می شود!!) ولی مصاحبه با آنان این تصور را ایجاد می کند که آنان نخبه های جامعه هستند یادتان باشد که« با تشویق یک فرد چند نفر را تنبیه می کنید»؟ .

7-  پیشنهاد مشخص این است که افراد، اقشار، شهرها وشهرستانهای دیگر استان را هم ببینید وبرای همه طبقات جامعه امید تولید کنید « هشت بهشت » باشید وبرای هر بهشت، یکی از طبقات مردم را لحاظ کنید برنامه بی اندازه دانشگاهی شده است  طبقات مختلف دانش آموز ودانشجو به طور طبیعی استرس ورود به رشته های خاص را دارند لطفا بر این آتش افروخته ، نفت نریزید.


با این حال باز هم از زحمات شما صمیمانه سپاسگزارم وبرای همه شما سلامتی وتوفیق آرزو دارم

 


[ چهارشنبه 92/4/5 ] [ 8:50 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 177
کل بازدیدها: 1449309