سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

واپس گرایی یا پیشرفت ؟

اوایل دهه هفتادشمسی برای نخستین بار فیلم کلاه قرمزی  درسینماهای کشور به نمایش عمومی درآمدو درفضای اجتماعی وفرهنگی آن دوره بااستقبال بسیار خوبی روبرو شد دراین نوشتار قصد تحلیل فیلم را ندارم وزمان تحلیل آن نیز گذشته است هرچه بود این فیلم توانست نظرمخاطبان را جلب کند.....

بیست سال از آن تاریخ می گذرد جامعه دگرگونی های بسیار یافته است نرخ  پوشش تلویزیون وشبکه های مختلف، اینترنت واستفاده از فضای مجازی افزایش چشمگیری داشته است وهمین امر تنوع سلیقه مخاطبان را موجب شده است.

علی سرتیپی ـ مدیرعامل فیلمیران و پخش کننده فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» گفت: فروش شب گذشته «کلاه قرمزی و بچه ننه» تنها در سینماهای تهران به حدود 110میلیون تومان رسیده است‌ که فروش بسیار خوب و در حد یک رکورد است. اکنون این فیلم در مدت سه روز، مجموعا در سینماهای تهران به فروش 261 میلیون تومانی دست یافته است.

 این که پس از بیست سال استقبال مردم از فیلمی با دستمایه های قدیمی بازتوانسته نظرمخاطبان را جلب کند به کدام موضوع مربوط می شود؟مخاطبان سطحی نگرشده اند؟فیلم جدید توانسته خود را با موقعیت های امروزی هماهنگ کند؟ جامعه نسبت به بیست سال قبل تغییری نکرده است ؟جامعه به هزاروسیصد و دُرُشکه بازگشته است ؟یا...

واپس گرایی یا پیشرفت ؟


[ دوشنبه 91/5/30 ] [ 6:2 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1448746