سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

احوالات زمینی ها

مردم زمین کْلا" مردم احساساتی هستند واز روی احساسات بیشتر تصمیم می گیرندتا از روی عقل .اما احساسی که از بقیه احساسات آنها قوی ترمی باشد نه عشق است ونه ازدواج بلکه نام آن «احساس مالکیت» می باشد. زمینی ها بیشتر دوست دارند مالک چیزها باشندواین چیزها شامل همه چیز می شود از ماشین ومِلک بگیر و برو تاهمسرشان!و این احساس مالکیت بعضی وقتهاموجب دعوامی شودمثلا" یک تکه زمین خاکی افتاده دریک گوشه ای برای خودش ولی کافی است یک کشوربیاید وادعای مالکیت آن سرزمین رابنماید آن وقت همه کشورهای همسایه اش می ریزند سرش وجنگ می کنند ویکدیگر رامی کشندبرای مالکیت همان زمین خاکی ووقتی مالکش معلوم شد دورش سیم خاردارمی کشد وپرچمی توی آن نصب می کند واحساس مالکیتش ارضامی شود که این خصوصیت زمین ها مال خودشان است ومادرجای دیگر کهکشان ندیدیم!... دراینجا افرادی هستند که به مالکیت بقیه احترام نگذاشته  بدون اجازه، اموال مردم رابرای خودشان برداشته پولش راهم نمی دهند ونام این افراد «دُزد»می باشدکه جامعه آنها رادوست ندارد وجایشان درکنج زندان است .

دزدی برای خودش رده بندی دارد وبه تخصص های گوناگونی تقسیم می شود مانند آفتابه دزدی،کیف قاپی،ضبط ماشین بازکنی،خفت کنی،دودره بازی،زورگیری،شرکت هرمی زنی وسرقت مسلحانه که جای چنین دزدهایی درزندان است واز زندان هم که بیایند بازمی روند دزدی واین خیلی عجیب است که چطور درزندان اصلاح نمی شوند؟وتبدیل به آدمهای مفید جامعه نمی گردند؟

واما نوع دیگری از دزدی هم داریم که غیرمسلحانه است ورقمش معمولا" میلیاردبه بالاست واثباتش هم سخت است وجامعه به آنها احترام می گذاردوگاهی هم از آنها می ترسد!وترجیح می دهد کاری به کارشان نداشته باشدوماهم درموردشان حرف نمی زنیم وگناه مردم رانمی شوییم وتهمت دزدی ناروابه کسی نمی زنیم واصلا" شما این تکّه آخر این گزارش راندیده بگیرید...

به قربون دوچشمون درشتت/تموم کهکشون گیری به مشتت

تماس فِرت

پی نوشت:

یکی از گزارشهای آدم فضایی ها از سریال طنزمسافران به سیاره خودشان

 


[ دوشنبه 91/2/4 ] [ 2:16 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 240
کل بازدیدها: 1449746