سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

چه کسی دور دوم پیروز خواهدشد؟کوهکن یا منصوری؟

بر اساس آمارهای رسمی وغیررسمی که تاکنون منتشر شده وهنوز به تایید شورای نگهبان قانون اساسی نرسیده است  از مجموع 106865 رای مأخوذه ،نتایج نهایی آراء بدست آمده در حوزه انتخابیه لنجان بدین شرح است:

آقای مجید منصوری بیدکانی با 23 هزار و 197 رای

آقای محسن کوهکن ریزی با 19 هزار و 930 رای

با توجه به این که هیچکدام از نامزدها نتوانستند یک چهارم کل آراء(26716 رأی )را بدست آورند انتخابات به دور دوم کشیده می شود که براساس اخبارغیر رسمی قراراست دربهار سال 1391(اوایل اردیبهشت)برگزارگردد.

مجید منصوریمحسن کوهکن

مجید منصوری 44ساله،متولد1346مسجدسلیمان وبزرگ شده درسده لنجان است وتحصیلات دبستان ،راهنمایی ودبیرستان را درشهرستان لنجان به پایان رسانده ودرحال حاضر بامدرک کارشناسی ارشد درذوب آهن اصفهان به کارمشغول است است .

محسن کوهکن 54ساله متولد1336 تهران است که تحصیلات خود را تا ابتدای دبیرستان درتهران به پایان برده وسپس  در زرین شهر ادامه داده است او که درابتدا دبیرآموزش وپرورش بود دراوایل انقلاب به کارهای اجرایی روی آورد وسپس تاکارشناسی ارشد ادامه تحصیل داد وی در دوره چهارم،هفتم وهشتم نماینده مردم لنجان درمجلس شورای اسلامی بوده است.

باکشیده شدن انتخابات به دور دوم بحث های زیادی درباره این دو نامزد انتخاباتی که هریک ویژگی ها وخصوصیات خود را دارند درگرفته است البته تا روز رأی گیری زمان زیادی باقی مانده است ومن هم دراین نوشته قصدندارم شما را به انتخاب این دوفرد تشویق کرده یا از آن باز دارم بیشتر رویکرد این نوشته بحث های عملکردی است.

 شما به عنوان فردی که دراین شهرستان ساکن هستید ویا به این منطقه تعلق دارید ونیز افراد دیگری که نسبت به این دونفر وعملکرد ایشان شناخت دارید کدام فرد را برای مجلس شورای اسلامی ومنطقه لنجان مناسب تر می دانید؟دلایلتان برای این انتخاب یاعدم انتخاب چیست؟

درباره بحث های قومیتی چه نظری دارید؟مطرح شدن قومیت را درانتخاب نماینده تاچه اندازه درست ومنطقی می دانید؟

پیش بینی شما ازنتیجه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی درشهرستان لنجان چیست؟

 


[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 12:11 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 105
کل بازدیدها: 1448074