سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مجازات افرادی که برای رهبر کره شمالی گریه نکردند!

ایسنا نوشت :
بر اساس گزارش رسانه‌ها دولت کره شمالی افرادی را که در مراسم تدفین و عزاداری رهبر سابق کره شمالی، شرکت نکرده و یا سوگواری نکرده‌اند، مجازات می‌کند.

به گزارش ایسنا، رژیم کره شمالی به شناسایی، دستگیری و مجازات افرادی که در مراسم فوت کیم‌ جونگ ایل، رهبر سابق این کشور سوگواری نکرده‌اند، مبادرت ورزیده و جریمه‌ای برابر با شش‌ماه کار اجباری تعیین کرده است.

روزنامه‌ای اینترنتی به نام "Daily NK" در سایت اینترنتی خود به اسامی افرادی اشاره کرده که به عنوان جاسوس مسئول شناسایی افراد مذکور بوده‌اند.

در این سایت اینترنتی همچنین آمده است افرادی که عمدا در مراسم تدفین و سوگواری کیم جونگ ایل شرکت نکرده‌اند این تصور را به وجود آوردند که مرگ وی از اهمیت زیادی برخوردار نیست و از این رو مجبور به شش ماه کار اجباری هستند.

این سایت اینترنتی می‌افزاید، علاوه بر این افرادی که از شیوه انتقال قدرت در کره شمالی انتقاد کرده‌اند با مجازات مشابهی روبه رو هستند.

علاوه براین در بعضی از موارد ممکن است که کل خانواده افراد تحت تعقیب به اردوگاه‌های مزبور منتقل شوند.

بعد از مرگ کیم جونگ ایل، جوان‌ترین پسر وی "کیم جونگ اون" به عنوان رهبر جدید کره شمالی انتخاب شد.

"
کیم جونگ ایل" 17 دسامبر و بعد از یک سکته قلبی در سن 69 سالگی درگذشت.

بدین ترتیب بخشی از رازهای عجیب گریه های سوزناک مردم کره شمالی درمرگ کیم جونگ ایل کشف می گردد.

 


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 7:49 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 278
کل بازدیدها: 1448573