سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بانسیم دفتر ایام برهم می خورد

سالی دیگر از دفتر تقویم به پایان می رسد.  365 روز پیش در چنین روزهایی طبیعت با همه توان به استقبال نوشدن رفت ومردم ما با همه ی داشتن ها ونداشتن هایشان بزمی آراستند تا درکنار هم نو شدن طبیعت را جشن بگیرند ... سالی یک بار همه به نوشدن ،به نوروز و به «عید» فکر می کنیم. یادمان می رود که هر روز که آفتاب از خاوران سر بر می آورد روزی نو «نو روز» است ومی شود درکنار عزیزان وآنانی که دوستشان داریم لحظاتی شاد تر از گذشته را بسازیم اگر چه روزگار نامُراد است ومشکلات بسیار .

در 365 روزی که گذشت اتفاقات زیادی را تجربه کردیم کسانی پای به این دنیای پرتلاطم گذاشتند وافرادی جهره درنقاب خاک کشیدند؛ آنان که آمدند به دنیایی قدم گذاشتند که سراسر بیم است وامید وشوق واشک وآنان که رفتند با دنیایی از امید وآرزو وکارهای نیمه تمام آرزویشان را به خانه ی گور سپردند وشاید اینک به آن می اندیشند که چه فرصت هایی را از کف داده اند وچه روزگاری را دراختیار داشته واز آن به خوبی بهره نبرده اند. جای همه درگذشتگان وآنانی را که سال پیش همسفر ما بودند گرامی می داریم وبرایشان از خدای بزرگ آرامش وآمرزش خواستاریم .

چند روز دیگر باز 365 روز دیگری آغاز می شود که به باور من 365 «روز نو » دارد ما به اشتباه فکر می کنیم همه ی روزهای سال باهم مشابه و تکراریند ، هر روز نماد روزی تازه است . می شود هر روزسال را آغازی برای کارهای تازه دانست وبرای همه ی 365 روزش برنامه ریزی کرد وبرنامه داشت، می شود هر روزی که آغاز می شود عزیزانمان را درآغوش بگیریم و مثل روز اول سال برایشان آرزوهای خوب بکنیم . باید با خودم هم عهدی ببندم که روزها ولحظاتم را به بیهودگی سپری نکنم واز همه روزهای سال  به درستی بهره گیرم.

سرسبزترین  بهار تقدیم توبادسال نو بر همه شما پیشاپیش مبارک باد


[ چهارشنبه 88/12/26 ] [ 1:8 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 175
کل بازدیدها: 1448440