سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 استعدادایرانی

«مُطلَق گرایی »یکی از ویژگی های افراد ی است که دچار خودشیفتگی اند . مطلق گراها فکر می کنند همیشه وهمه جا حق با آنهاست ، فکر انتقاد از این افراد خوابشان را آشفته وذهنشان را مشوّش می کند . گروهی ازما ایرانی ها نیز خواسته یا ناخواسته دچار مطلق گرایی هستیم . به این جمله توجه کنید :

«ایرانیان باهوش ترین مردم دنیا هستند»

تاکنون کدام پژوهش علمی اثبات کرده است ایرانیان برترین مردم دنیا درهوش واستعداد هستند ؟ آیا مردم کشورها ونژادهای دیگر استعداد کمتری دارند ؟ اگر چنین است چرا دربعضی زمینه ها مثل اقتصاد ،مدیریت ،پیشرفت های علمی وتحقیقاتی ، شیوه های موفق آموزشی و... از ما ایرانیان پیشتاز ترند ؟این موضوع را به بی استعدادی ایرانیان تعبیر نکنید چراکه به نظر می رسد ایرانیان همانند دیگر افرادبشر طیف متنوعی از افراد بااستعداد ، استعداد متوسط و کم استعداد را شامل می شوند ولی شاید به این دلیل که با استعدادترین افراد این مرز وبوم به دیگر کشورها مهاجرت می کنند ودرمقایسه با افرا متوسط جامعه ی مهاجرپذیر ، نمودِ بیشتری در تحقیقات و..از خود نشان می دهند این برداشت برای ما ایزانیان ایجاد شده باشد .

درهمین زمینه این مقاله ارزشمند را نیز بخوانید .

 


[ جمعه 88/8/29 ] [ 11:31 عصر ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1448831