سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

یک کودک درروسیه به نام محموداحمدی نژاد نامگذاری شد

یک خانواده مسلمان مقیم شهر سنت پترزبورگ روسیه نام فرزند خود را "محمود احمدی نژاد" نامگذاری و برای فرزندش به همین نام شناسنامه دریافت کرد.
به گزارش ریانوستی پدر این نوزاد که از اتباع مسلمان کشور بنگلادش و مادرش نیز از شهروندان مسلمان روسیه و مقیم سنت پترزبورگ هستند ، دلیل این نامگذاری را علاقه مندی به "سیاست، دور اندیشی وعقلانیت و حسن اخلاق" رییس جمهوری ایران دانستند.
"رنات والیف" رییس سازمان اسلامی محلی در سنت پترزبورگ اعلام کرد: شناسنامه و گواهی تولد نوزاد در حال حاضر صادر شده است.
وی گفت : این نوزاد با اسم "محمود احمدی نژاد" ششمین فرزند این خانواده مسلمان است.
وی به نقل از مادر این نوزاد سنت پترزبورگی گفت: اگر قرار باشد از این شهر به نقطه دیگری نقل مکان کنیم ،زندگی در ایران را ترجیح می دهیم چراکه در این کشور ثبات برقرار است و رییس جمهوری ایران از هیچ کس بجز "خداوند " هراسی ندارد.

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=86607

لینک خبر

 


[ جمعه 88/4/26 ] [ 1:12 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1448785