سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسام ســرا
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

غذای تند بخورید تالاغرشوید

دانشمندان در تازه‌ترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف گیاهان و غذا‌های تند به لاغر شدن کمک می‌کند.
آنها معتقدند از آنجایی که غذا‌های تند، مزه ملایمی ندارند، نمی‌توان به مقدار زیاد از آنها مصرف کرد و به همین دلیل موجب لاغری می‌شوند.
از سوی دیگر غذا‌های تند سوخت و ساز بدن را نیز بالامی برند و از این راه به کاهش وزن کمک می کنند.
برخی کارشناسان توصیه می‌کنند در صورتی که به ناراحتی معده یا فشار خون بالا مبتلا نیستید و پزشک شما را از مصرف غذا های تند منع نکرده است، روی آوردن به فلفل برای لاغری را امتحان کنید.
حتی اگر دیگر اعضای خانواده نمی توانند غذا‌های تند بخورندیا کودکان شما این مزه را نمی‌پسندند، فلفل آن هم از نوع قرمز و سیاهش را میهمان میز شام و ناهار خود کنید و به‌جای نمک که مضرات آن با‌رها به اثبات رسیده است، از مقدار متعادلی فلفل استفاده کنید.


[ جمعه 87/10/20 ] [ 7:23 صبح ] [ اکبر حسامی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اینجا محلی برای ارائه ی آرا و نظرات من است درباره آنچه که می بینم،می خوانم، می شنوم و آنچه در اطرافم اتفاق می افتد.چنانچه کسی یاکسانی عصبانی هستند ونمی توانند مخالف نظر خود رابا دادنِ «صفت» مخاطب قراردهند ویاقلمشان بادُشنام آشناست وبه آسانی به دیگران تهمت می زنند از نظردادن بپرهیزند چراکه درهر صورت نظر ایشان حذف خواهد شد. آوردن لینک وبلاگ ها به معنی تایید همه مطالب آنها ویامدیر وبلاگ نیست،بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم ..نقل واستفاده از مطالب این وبلاگ آزاد است اگر دوست داشتید منبع آن را نیز ذکر کنید.
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 209
کل بازدیدها: 1449467