• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : پزشكان درحاشيه
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسيار زيبا و شيوا بود
    برقرار باشيد
    + shabestanekhiyal 
    سنجيده ودرست وبجا .
    حتما پزشکان محترم ناهنجاري هاي موجود در ميان بعضي ازهمکارانشان را فراموش کرده اند. پزشکاني که بعضا برخورد اوليه شان با مراجعين وبيماران آنچنان کودکانه است که آدم از مراجعه بديشان پشيمان مي شود. وصدها نمونه ي ديگر ازاين دست .
    پس اين گرفتاري ها کجا بايد مطرح شود و درد دل مردم چگونه بايد به گوش مردم ومسئولين برسد؟
    انجمن ادبي " پرواز سخن " با افتخار تقديم مي کند .

    در راستاي اعتلاي زبان و ادب پارسي و در جهت پاسداشت آن ، انجمن ادبي "پرواز سخن" وابسته به پژوهشسراي معلمان ودانش آموزان منطقه ي لنجان و با همکاري مستقيم آموزش و پرورش زرين شهر ، فعاليت خود را آغاز مي کند.

    فرهنگيان محترمِ علاقه مند ، دوستان ادب دوست و خوش ذوق ، دانش آموزان ودانشجويان مستعد ،اهالي قلم و شاعران محترم منطقه ، با عضويت در پژوهشسراي معلمان ودانش آموزان زرين شهر ، مي توانند در اين انجمن عضو شده و در فعاليت هاي ما نقش فعالي داشته و از خدمات ارائه شده بهره مند گردند .

    جهت کسب اطلاعات بيشتر به پژوهشسراي زرين شهر ، واقع در خيابان شريعتي ، جنب تعاوني فرهنگيان (ساختمان سابق آموزش و پرورش زرين شهر) ويا به وبلاگ انجمن مراجعه نماييد .
    http://parvazesokhan93.blogfa.com
    parvazesokhan93@gmail.com
    + شهاب کوهستاني 
    با سلام
    اين سريال گوشه اي از خاصيت هنر طنز است خنده هايي از حقيقت دارد که ريشه آن ها فرياد اعتراضي و ناله است و بنيان قدرت را قلقلک ميدهد.
    درود بر هنر و هنرمندان
    + مجتبي شريفي 
    سلام
    با نظرتان موافقم
    به وبلاگتون هميشه سر ميزنم
    برقرار باشي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 94 فروردين 21 نوشته شما با عنوان پزشكان درحاشيه برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن كميل بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.