• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : تدوين چشم اندازشهر(1)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    يادم مي آيد که فيلمي نشان ميداد که اگر بچه ها نتوانند تخيل کنند آن زمان پايان دنيا فرا رسيده و همه محکوم به فنا خواهند شد. و اين گونه به بچه ها ياد مي دادند که تخيل کنند. امروزه در دنياي کسب و کار هم رمز موفقيت را در تخيل مي بينند. اما متاسفم که در کشور ما اول چيزي که بي ارزش است تخيل و خلاقيت و نوآوري است. اينجا آغاز پايان ملت ماست. بارها آزمودم درست از آب درآمد و اينبار دوست دارم که اشتباه کنم.
    با سلام
    اين حرکت شما بسيار ستودني و تحسين برانگيز است. قطعا اعتماد و اعتقاد به داشتن چشم انداز و رويکرد برنامه محور شما نتيجه اي ماندگار خواهد داشت. 4 سال فرصت خوبي هست تا با تدوين برنامه اي جامع منابع و امکانات شهر را به سمت و سويي هدايت کرد که بيشترين اثربخشي را داشته باشد. ااين حرکت از اتلاف ها جلوگيري و بهبود را جايگزين خواهد کرد.
    با ارائه تصوير روشني از آينده به سوي قله هاي توسعه گام بر مي داريد.
    اين موضوع که شوراي شهر هم نظر با شهردار باشد نقطه قوتي است که ضمانت اجرايي اين برنامه را در بر خواهد داشت و نهايتا آينده اي درخشان را براي شهر رقم خواهد زد.
    براي شما و دوست گرامي و همچنين جناب آقاي ناظم الرعايا شهردار محترمتان آرزوي توفيق روز افزون دارم.
    + نوحيان 
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت دوست و همکار بسيار عزيزم اميدوارم در سايه ي حق پيروز باشيد.
    سلام دوست عزيز
    تاحالا فکر کرده بودي از وبلاگت کسب درامد کني؟؟!
    من بهت يه پيشنهاد ميدم
    سايت کسب درامد آذ پاپ آپ براي هر بازديدکنندگانت40ريال پرداخت ميکنه از همين الان بيا اول ثبت نام ميکني وارد سايت ميشي و کد کسب درامد رو برميداري در قالب وبلاگت ميذاري وکسب درامدد شروع ميشه به همين راحتي
    www.p2up.ir