• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : چرا شاد نمي نويسم؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اميني 

    آقاي حسامي چند سوال داشتم و نظر بسياري افراد را در مورد سوالات پرسيدم بهترين مکان براي پرسيدن را در اين مکان دانستم.
    1-در کنکور،در سوالات دين و زندگي از واژه هاي نه چندان آشنا استفاده شده مانند: لهيليسم، ماترياليسم، سمنامبوليسم و ..... اکنون که من به اين واژه ها برخورد کردم معناي آنها را پيدا کردم ولي نميدانم با لغات نا آشناي ديگر چه کار کنم؟ 2-نظرتان درباره ي اين جمله چيست: نمره ي دهي که با تقلب گرفته شود لذتبخش تر از بيستي است که با زحمت گرفته شود. 3-آيا ميزان علاقمندي دانش آموزان کلاس بر روي درس خواندن فرد تاثير گذار است؟

    آقاي حسامي اگر در اين باره هم مطلب بنويسيد ميتواند خوب باشد.

    پاسخ

    همين كاري رابكنيد كه با سئوالات ديگر كرديد اما اين واژه سمنامبوليسم ولهيليسم واژه هاي جالبي هستند چون با اين املايي كه نوشته ايد براي خودمن هم ناآشناهستند وبايد همان مسيري را كه رفته ايد بپيمايم تا معناي آنها را دريابم2 اين موضوع به نظر نمره گيرنده وارزش هايي كه به آن اعتقاد دارد بستگي دارد براي من نه 3-حتما تاثير دارد
    + پويا اميني 
    آقاي حسامي بعضي ها ميگويند که کنکور بر اساس محتواي کتاب درسي است نه بر اساس محتواي فلان کتاب آموزشي پس از اين کتاب ها خريدن هيچ فايده اي ندارد.اما من نمونه سوالات رياضيات کنکور سال هاي قبل را که نگاه کردم اصلا با مفاد کتاب درسي مطابقت نداشت.چه کنم
    پاسخ

    ساده است كتاب درسي را دوباره وبه روش عميق بخوانيد آنچه آن بعضي ها گفته اند متاسفانه درست است
    + البندي 
    درود
    به اندازه تمام برگهاي رقصان پائيز، برايتان آرزوهاي خوب و زيبا دارم.
    يلدا پيشاپيش بر شما فرخنده باد

    درود بر شما

    به روزم و بهروز

    + درباغ 
    درسته استاد.
    من هم همين حس را دارم .....
    بارها شنيده ايم حرف حق تلخ است حال مي خواهم بگويم واقعيت نيز تلخ است اما اين بدان معني نيست که از کنار واقعيت ها بگذريم گاهي بايد به جاي خواب رفتن در رويايي شيرين تلخي واقعيت ها را به جان بخريم تا با جبران اشتباه بار ديگر شاهد واقعيتي تلخ نباشيم.
    + صادق 
    سلام
    يه روز يه شعر تو ذهنم بود
    کشتمش
    يه مصرعش اين بود

    گرديده برايم آرزويي، نوشيدن چاي بي مکافات

    آقا همين قند و چاي

    ببينيد چقدر کشاورزا مشکل دارن

    اما خوب
    دلخوشيها کم نيست
    مثلا اين خورشيد
    کودک پس فردا
    کفتر آن هفته


    بودجه ي سال دگر
    و تورم که فقط او بر پاست
    زندگي ما را....
    + شهريار 
    جامعه ما پر از استرس و غم است هنوز غم دانش آموزان راهيان نور را فراموش نکرده بوديم وجواب هاي بي سروته مسولين را که حادثه بسيار تاسف بار آتش سوزي مدرسه ي شين آباد رخ داد همه جا صحبت از بي مسئوليتي ، ........ است . چقدر بايد خرد شويم تازه اين ها قطره اي از مشکلات است که واقعا مجال گفتن تمام آنها نيست . همه مريضند ، حتما دارو خانه ها را ديده ايد .
    درود وسپاس
    + پويا اميني 

    ميشود اما اگر با ديد مثبت نگاه کنيد، ميگويند روزي مردي مدارک و کليد ماشين اش را گم کرد و به همسايه اش مشکوک شد براي همين او را زير نظر گرفت و مشاهده کرد تمام حرکاتش مانند دزدها است براي همين به سمت تلفن رفت تا به پليس زنگ بزند اما ديد که مدارک آن جا هستند او برگشت و همسايه اش را ديد که مانند انسان ها رفتار ميکند.

    از اين داستان ميتوان اين نتيجه را گرفت که دنيا هماني خواهد بود که به آن مينگريم.آقاي حسامي چرا به مناسبت آزادي آذربايجان از دست شوروي مطالبي نمينويسيد يا در مورد خرافات در مورد 21 دسامبر؟

    پاسخ

    دراين موارد چيزي نمي دانم اگر اطلاعاتم به اندازه نوشتن چندسطرشد حتما خواهم نوشت.
    + توانگر 
    درود
    کمي با نظر آن دوستتان موافقم،ضمنا اين را هم ميدانم که کساني که در قبال همنوعان خود احساس تعهد مي کنند ،شادي را در نوعدوستي وکمک به ديگران مي يابند ،خبررساني قدم اول است ودرپي آن پيشگيري وچاره جويي ومرهم نهادن بر دل ريش والدين.
    رضايت خاطر ،حلاوت وآرامش پايداررا بايد در کمک به ديگران جستجو نمود.