• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : ايوان مدائن .....
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اميدوارم که اين وعده هر چه زودتر تحقق يابد و به زودي شاهد مرمت اين بناي تاريخي باشيم :)

    سلام

    جناب حسامي چه اهميتي دارد؟! غير از اين است که اين ها اثار ظلم و ستم شاهنشاهان تاريخ ايرانند؟! چه بهتر که نابود شوند و اثاري از انها باقي نماند تا ايرااني " پر افتخار" را ما! امروزيان بسازيم!

    بي ربط: کاش ايران قديم ما در وسط اروپا قرار داشت!


    پرويز كه مي بودي زرين تره اش بر خوان
    كو آن تره اش بر خوان رو " كم تركوا " برخوان
    + حامد 

    ببين دوست من به دنياي نت نميشه زياد اعتماد کرد.اين باقيمانده ايوان هم زياد در وبلاگت بماند خرابتر خواهد شد برو روي پست بعدي....

    منتظريم.....

    + مجتبي شريفي 


    سلام استادم

    مطلب جالبي بود و همچنين عکساي زيبا

    برقرار باشي

    + حيف 
    همون بهتر که همانند طالبان همه اينها را به توپ مي بستيم و خيال خودمون و خيلي ها را راحت مي کرديم تا خداي نکرده پولي از اين ملت را بابت مرمت و نگهداري از اين بناها که نشانگر جور و ستم پادشاهان قديم بودند را حيف و ميل نکنند.بهتر است اين پولها را به جيب اين فوتباليستهاي با فرهنگ بريزيم تا فرهنگمان را به تمام دنيا صادر کنند و گرنه اين بناها کوچکترين نقشي در انتقال اين فرهنگ ندارند.اصلا چه کسي گفته که ميراثهاي فرهنگي مي توانند فرهنگ يک ملت را به دنيا صادر کنند و چه کسي گفته که توريستهاي خارجي مي توانند با بازديد از اين بناها با پيشنه فرهنگي يک ملت يا تمدن آنها آشنا شوند.
    + توانگر 
    درود
    مي ترسم آنقدر غرق افتخارات تمدن گذشته خودشويم که حال وآينده را فراموش کنيم ،تمدن گذشته چرا توان استمرار نداشته؟چگونه مي توانيم آثاري ماندگار برجاي بگذاريم؟