• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : صدا وسيما بيدار است !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    آقاي حامد در کشور خودمان هم وسط دعاي شب قدر هورا کشيدن هاي مردم و گاه توام شدن با سوت و کف را شاهد بوديم. مگر شب شهادت اميرالمومنين نبود مگر به يمن همين شب عزيز و نگاه اقا نبود اين افتخارات اين چه نوع قدرداني است آقا؟
    در ضمن شما اگر شهامت رويارويي داشتيد حداقل با آدرس واقعيتان مي آمديد
    در ضمن ايراني هر جا باشد ايرانيست. ايرانيان آنسوي مرزها نيز بايد بدانند که به يمن اين شب عزيز و دعاي ايرانيان مسلمان به اين مرحله رسيده ايم و الا سالهاي سال بود که در وادي ورزش اندرخم يک کوچه بوديم

    + حامد 
    جناب کوير:چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد.واقعا گاهي از بعضي توقعات دوستان از کساني در کشورهاي ديگر در مکانهاي خاص انگشت حيرت به دهان مي گيرم!!!!!
    سوت و کف هايي که در شب هاي قدر و شهادت اميرالمومنين در سالن المپيک کشيده مي شد نيز دور از چشم نماند.
    متاسفم!
    + حامد 

    آيا اين اسف بار نيست که اولين خبرهاي زلزله را شبکه هاي ماهواره اي با ابراز تاسف و به عنوان خبر فوري اعلام مي کنند ولي در شبکه هاي داخلي به مسائل ورزش و خنده بازار و ....پرداخته مي شود!!خارج از بحث کمک رساني که بسيار ضعيف عمل شد خبر رساني به هموطنان که خود مشتاقانه خواستار کمک به هموطنان خود بودند نيز به درستي صورت نگرفت.حال حتي اگر کمک رساني هم در نهايت دقت و سرعت صورت مي گرفت باز جاي يک سوال هنوز در ذهن من نقش بسته است،که آيا اين خانه هاي گلي در شأن ايراني است!!!آيا ما که ادعا مي کنيم مي توانيم در کشورهاي مختلف براي آنها خانه بنا کنيم ، بيمارستان و مدرسه بسازيم و واقعا هم مي سازيم آيا اين خانه ها را نديده بوديم اگر نديده بوديم که وااسفا و اگر ديده بوديم و بي تفاوت از کنارش گذشتيم که باز هم وااسفا ...و اينجاست که بايد گفت چراغي که به خانه رواست به مسجد حرام است.
    + مرداب سايه ها 
    درود بر شما
    جون يک انسان هم ارزش داره ولي کساني هستند از هز موقعيتي به نفع خودشون و فکرهاي پليد جدايي تلبشون بهره برداري ميکنند
    زلزله بم رودبار طبس و...بيش از 10 ها هزار نفر مردند ....مطمئنن اين زلزله هم 10 سال ديگه فراموش ميشه و ما مثل زلزله هاي قبلي خيلي راحت دربارش حرف ميزنيم ...به اميد ايران ازاد و سربلند

    + شهريار 

    جناب حسامي درود بر شما. بله، صداوسيما بيدار بيدار است و اين ماييم که با لالايي صداوسيما در خواب سنگين فرو رفته ايم . . . با پستي درباره اين زلزله دلخراش به روزم. پيروز و تندرست باشيد.


    سلام

    فاجعه ي دردناکيست. . .

    متاسفم براي مسوليني که امروز براي اولين بار به اهر سفر ميکنند ... ان روز که بايد چاره اي براي اين خانه هاي فرسوده و نا امن ميانديشيدند در خواب بودند؟

    اميدوارم امروز فکري به حال باقي خانه هاي فرسوده ,هواپيما هاي از دور خارج شده و ...کنند که نوش دارو پس از مرگ سهراب بي اثر است!

    موفق باشيد

    + البندي 

    با سلام

    بيشتر خانه هاي روستايي که با خاک يکسان شده، خانه هاي ساخته شده از خشت و گل سنتي و بافت هاي فرسوده شهري بوده است، و خانه هايي که حتي از کمترين استحکامي برخوردار بوده اند دچار آسيب و خسارات کمتري شده اند و تلفات جاني نداشته اند.

    به گفته خبرنگاران خانه هاي بازسازي شده تحت نظارت آسيبي نديده اند. در ضمن باز هم بگفته شبکه خبر، قبلأ پيشبيني چنين زلزله اي در اين گسل به اطلاع مجلس و نمايندگان رسانده شده ولي اقدامي صورت نگرفته. بنابراين اگر چه از وقوع چنين حوادثي نمي توان جلوگيري کرد اما مي توان آنها را کنترل و هزينه آن را کاهش داد.

    براي بازماندگان آرزوي صبر و شکيبائي دارم

    + توانگر 
    درود
    نمي توان بازلزله مبارزه کرد ولي مي توان از خطرات آن به مقدار قابل ملاحظه اي کاست. متاسفانه به کرات اين حرکت پوسته زمين جان بسياري از مردم اين مرزو بوم راگرفته وهمچنان هم ادامه دارد آثار رواني که برمردم به ويژه بر جوانان ونو جوانان مي گذاردقابل وصف نيست اين آثار مخرب در نسلهاي بعدي آنها هم اثرات سوء خودرا مي گذارد فقر، بي خانماني، آوارگي از دست دادن عزيزان، از دست دادن سرپرست، مادر وگسيختگي خانواده دستاورد اين قهر طبيعي است افرادي که زير خط فقرند افراي که درتهيه حد اقلهاي زندگي در مانده اند چگونه مي توانند خانه هايي با استحکام زياد در مقابل زلزله را بسازند؟.چگونه است که اين قهر طبيعي ضربات مهلک خودرا برجان طبقه ضعيف جامعه بيشتر وارد مي کند مگرگناه آنان چيست ؟
    اي صبا گر بگذري بر ساحل رود ارس
    بوسه زن بر خاک آن وادي و مشکين کن نفس
    خداي من آخه در زمينت چه هست که اينقدر آدما رو عاص وپاس کردي بازم راضي به رضايت تو هستيم .
    سلام
    جاي بسي تامل و افسوس دارد هم براي خودمان هم براي صدا وسيمايمان