• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : يادداشتي براي نوشته قبلي ام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + البندي 

    درود بر استاد

    گذشته تاريخيمان اين است که مي بينيم، رفتگان رفته اند و وجود ندارند که بخواهيم کاري برايشان انجام دهيم . قصد و غرض اين است که آنهايي که هستند و آناني که در آينده خواهند آمد، عمرشان را با حرف و حديث هاي بيهوده گذشته تلف نکنند.

    بدرود

    + توانگر 
    درود
    ما امروز ديدگاه وعملکرد گذشتگان را به نقد مي کشيم گاهي هم با ديد تمسخر آميزنگاه مي کنيم،شايد گروهي آنان را نفرين کنند وبگويند تمام مشکلات امروز ما نتيجه عملکرد پيشينيان است.
    باز گشت واصلاح زمان ماضي غيرممکن است براي اينکه موردلعن آيندگان قرار نگيريم تنها مي توانيم امروز ميراثي سر شار از افتخار براي آيندگان بگذاريم.
    + حامد 
    تصور نمي کنم نيازي به عذر خواهي باشد.شما چيزي را گفته ايد که در جامعه حاکم است.شعاردادن چيزي را عوض نخواهد کرد و دوباره مي گويم اينکه ما نيز داراي مادر و خواهر هستيم استدلال درستي براي رد اين واقعيت نيست.
    در رابطه با مطلب حراج كتاب
    صحنه ي تكان دهنده اي است.
    در كشورهاي ديگر پس از اينكه نتايج يك عمر تحقيق و تفحص نويسندگان توسط خريدار كتاب خوانده شد و استفاده شد با ايستگاه هاي كتاب سپرده مي شود. اين ايستگه هاغ در مراكز شلوغ و پر رفت و امد مديريت و برنامه ريزي شده كه افراد عناوين مورد نظر خود را ازادانه برداشته بخوانند و دوباره به ايستگاه بازگردانند. براي جلوگيري از تكراري شدن عناوين در دوره هاي زماني مشخص عناوين كتابها عوض مي شود تا همگان از كتاب استفاده ببرند ولي وضعيت در كشور ما همين است كه خود اورده ايد.....
    درود استاد
    مطمئن بودم دليلي پشت اوردن اين مطلب در مورد زنان پنهان است. براي پست قبلي پيامي نگذاشتم ولي در عجبم از انهايي كه باز هم در پي تاييد اين باورها هستند و از نوشته هاشان پيداست. از بعضي افراد پيام گزار چنين انتظاري نمي رفت...