• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : ردي از خاطرات خانه پدري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + البندي 

    درود

    هر چيزي کهنه (پوسيده) شد، ارزشش کم مي شود و ناگزير به دور ريختن آن هستيم، در اين حال چيز هاي نو و تازه جايگزين آن خواهند شد. بجز ساختمان ها و بناهايي که ارزش ماندگاري دارند که در حفظ و نگهداري آنها بايد کوشا باشيم و تمهيدات لازم را اجرا کنيم.

    موفق باشيد

    + توانگر 
    درود

    باورکنيم که ،بايد از گذشته دل بريد وبه آينده فکر کرد
    به طوري که ساختمانهاي اطراف صدمه نبيند ،بايد ساختمانهاي فرسوده و آنهايي که ممکن است جان ساکنين آنرا به خطر بيندازد را تخريب وبا تدبير بنايي متناسب نيازهاي روز برآن بنا نهاد
    درسازه هاي امروزي اگر ازتکنولوژي بهره گرفته نشود سرنوشت همان ساختمانهاي قديمي راپيدا مي کند.


    سلام ،خوشحال شدم گذرم به وب شما افتاد،مطالب جالبي پست مي کنيد.خسته نباشيد.اگه با تبادل لينک موافق بوديد خبرم کنيد.
    سلام/ من فکر ميکنم فقط در مورد بناها نيست که اينقدر عجيب و غريب هستيم! در مورد آدم ها و خيلي چيزاي ديگه هم همين طوري هستيم! :) منم دلم براي خانه زادگاه و کودکي هام تنگ ميشه / هميشه بخش عمده اي از خواب هام در اون خونه رخ ميدن! :دي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 2 مرداد 91 نوشته (ردي از خاطرات خانه پدري) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    www.jonbeshnet.ir/hijab