• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : روزهاي خوش انتخابات
  • نظرات : 3 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام.متاسفانه الان وضعيت همينطوراست که شما ميفرماييد.زيبابود.موفق باشيد
    + علي خاني 


    باسلام

    باتشکرازاين مطلب ولي اي کاش درايام انتخابات همي چيز فراموش نميشدوکارمردم ومملکت ونمي ماند.اي کاش

    + همكار 
    سلام کاش فقط نماينده باشند وقتي مجلس مي روند نه بسازند نه بفروشند چون انوقت کلي از خودت نا اميد مي شوي که يارو را به عنوان نماينده ووکيل مجلس فرستادهاي ورفته شغل تهراني اون شده بساز بفروش براي آپارتمان 80 متري نماينده ها وشوراي نگهبان وبه اين شغل هم افتخار مي کند بابا مارا باش که فکر مي کنيم از شدت فکر بدي آب وهواي منطقه ومردم خواب ندارد
    + حسني 

    عالي بود
    + ناشناس 
    هموطن من..شما که از آزادي در انتخابات صحبت مي کنيد يک نظر ساده مرا که به هيچ کسي هم توهين نکرده بود و خطوط قرمز مد نظر شما را هم زيرپا نگذاشته بود سانسور کرديد.چگونه به چيزهايي که مي نويسيد اعتقاد پيدا کنيم.!!!!!
    پاسخ

    لازم نيست به همه حرف هاي همه افراد اعتقاد پيداكنيم چون درآن صورت تغيير «اعتقاد »ساده نيست بهتر است ديدگاه افراد را درحد «نظر» باور كنيم چون تغير نظر ساده است اما تغيير اعتقاد ساده نيست . اگر به نظرقبلي تان نگاهي دوباره بيفكنيد پاسختان را درخواهيد يافت فقط كافي است به نظرات ديگران كمي دقيق تر توجه كنيد واز زاويه طنز به مطالب بنگريد درست مي شود نظرات قبلي را نيز با همين ديده بنگريد كمي از زاويه غيرجدي وافعال معكوس قضايا را مشاهده كنيد موفق باشيد


    سلام

    انتخابات! اين لغت انتخابات(مجلس) برايم معنايي متفاوت يافته! نميدانم زاويه ديدم خراب است يا ...يا زاويه ديدشان خراب است!

    به هر حال معنايي جز "گرفتن حق چايدن مردم از کسي و دادن ان به ديگري" به ذهنم نميرسد!

    اتفاقا روز 22 بهمن بود که به طور مستقيم تصاويري از راهپيمايي پخش ميشد .خنده ام گرفت ! همان بي حجابهايي که روزي القابي نا خوشايند رويشان بود و مهر "انقضاي انسانيت" بر پيشانيشان زده بودند امروز در خط اول شبکه هاي تلويزيوني بودند!

    خدا انشاالله اخر عاقبت ما را و ايران را و ايران را و اسلام (حقيقي)را ختم به خير بفرمايد!

    ميگم آقا شما که اينقدر دمتون گرمه به ما هم سر بزنيد
    + توانگر 
    درود
    ما مکلفيم به يکي از نامزدهايي که تاييد شده است راي بدهيم ، نظارت برعملکرد آنها بر عهده دستگاههاي ذي صلاحيت است،فقط مردم بايد ازوکلاي خود بخواهندتا در اصلاح امور اقتصادي ،اجتماعي، فعال باشند آنها هم در حد وسع خود براي رفاه همه مسلمين تلاش خواهند نمود.
    + ناشناس 

    فقط در اين ايام است که همه ايراني مي شوند، بدحجاب ها (از نظر حضرات) ، روشنفکرها، هنرپيشه هاي خاص و همه و همه ايراني مي شوند.تنها در اين روزهاست که ايران مال همه ايرانيان است.تنها در اين روزهاست که مي تواني نقد کني، سوال کني، از نواقص و کاستي ها بگويي و خود کانديداها هم فقط در اين روزها تمام نواقص و کاستي ها را با زحمت زياد تحقيق کرده اند و کشف کرده اند وقتي انتخاب شوند نه کشور مشکل دارد نه حوزه انتخابيه و نه هيچ جاي ديگر..ديگر نمي توان انتقاد کرد.چون کشور ناگهان در امنيت و آسايش و رفاه کامل ميرود به طوري که کسي حق سياه نمايي نخواهد داشت.

    خب ما ايراني هستيم...همين

    پاسخ

    گاهي بايد به نظرات ديگران به ديده طنز نگريست وزاويه ديد راعوض كرد دراين صورت به نظر مي رسد تفاوت ديدگاهي وجود نداشته باشد
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 28 بهمن 90 نوشته (روزهاي خوش انتخابات) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.