• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : حلقه اسارت يا....؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام

    ما کيف و کفش و لباس و وسائل کهنه رو براي نيازمندان جمع ميکنيم

    در ضمن خمس و زکات رو هم دريافت کرده و به هر کدام از مراجع عظام تقليد که در نظر داشته باشيد تحويل داده و رسيد آنرا برايتان ارسال ميکنيم و از آن مقداري را به ما ميدهند که با اجازه ي مرجع تقليد ميتوانيم در جايي که خود صلاح ميدانيم خرج کنيم ؛البتّه رسيد شما کامل خواهد بود .

    اگر صلاح دونستيد لينک کمک به نيازمندان رو { (با عنوان توسّل به فاطمه (س) http://tavassolbefateme.parsiblog.com/ }در وبلاگ خودتون قرار بديد و

    و اينهم لوگوي بنده ؛ داشته باشيد و در وبلاگ يا سايت ،بي زحمت قرار بديد شايد كسي قصد كمك به نيازمندان رو داشته باشه ؛تا به خواست خداوند بزرگ مشمول ولا تحاضّون علي طعام المسكين قرار نگيريم .

    و اين كار خودش كمك حساب ميشه.

    www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/Tavassolbefateme/yaali.jpg

    ياعلي

    با سلام.
    دوست عزيز با نامه حاج آقا پناهيان به وبلاگ نويسان به روز شدم.
    توصيه ميكنم تشريف بياريد و اين نامه رو بخونيد و به دوستانتون هم معرفي كنيد تا استفاده نمايند.
    و من الله توفيق

    سلام . نمي دونم اين شعر فروغ به منظور اصلي شما ربطي داشته ... فكر مي كنم شعر پروين نماينده ي بهتري هس ...

    بحث خوبي بود . مرسي .

    سلام دوست عزيز
    از اينكه به من سر زديد متشكرم متاسفانه تا قبل از اين وبلاگ شما را نديده بودم واقعا وبلاگ خوبي داريد و البته بايد بگويم كه تا به حال مردي را نديده بودم كه در گل خودشان بزند.

    و البته بحث زينت آْلات موضوعي است كه بسيار جاي تامل و صحبت دارد و فقط با چند خط كوتاه نمي‏شود حق مطلب را ادا كرد.
    ما انسانها گاهي اوقات مفاهيم بعضي مطالب را درست متوجه نمي‏شويم شايد هم از درك آن عاجز هستيم كه شان زنان يكي از همين مطالب است از نظر من شان زن بالاتر از اين است كه در اداره‏ها در كارخانه‏ها و در مغازه‏ها پا به پپپاي مردها كار كند و هر تحقير كارفرما را بپذيرد چرا چون زن و مرد با هم فرقي ندارند و متاسفانه هر چه سطح سواد بالاتر مي رود اين تفكر پر رنگ تر مي‏شود و اين يكي از همان مطالب است كه ما در فهميدنش دچار شبهه شده‏ايم كه از نظر من اين مهمتر از بحث زينت‏الات است.

    و با نظر شما مبني بر اينكه طلاهاي خانواده‏هاي ايراني باعث آباداني كشور مي‏شود با شما موافقم كه البته فكر مي‏كنم منظور شما همان ماليات است.

    از اينكه حرفهايم كمي تند بود معذرت مي‏خواهم چون مطالب در مورد زنان مطالبي است كه من هميشه بر سر آن مي‏جنگم و البته در مورد مطلب شما باز هم حرف دارم كه ديگر در اين مقال نمي‏گنجد.......

    دوست شما دنيا.

    مطالبتون واقعا جالب هستند.

    اسارت و بندگي در حلقه خلاصه نميشه و الان ديگه حلقه نه نماد عشقه و نه نماد اسارت و گذشت از زماني كه فقرا كيلو كيلو طلا آويزون مي كردند.

    در فرداي روشن فيلترهاي نگاهمون رو برداريم و دنيارو از تمام زوايا نگاه كنيم.

    سلام
    بله حق باشما ست. خانم ها به زر و زيور ‍علاقه مندند كه جز ويژگي هاي آن هاست كما اين كه پسر بچه به آذين دوچرخه و بزرگتر كه شدند به موتور و كمي بزرگتر ،به آذين ماشين علاقه مند مي شوند ؛ بله حالا اگه نهاد يا موسسه اي بتواند هزينه ي خريد ماشين و مصرف بنزين و پليس هاي سر چهار راه و قانونگذاران ترافيك و ..... جمع اوري كند آن وقت چه كارهايي نمي توان كرد اشتغال ، ازدواج ، تحصيل ، درمان و..
    اما در مورد نوشته هايتان بايد بگويم :نوشته هاي شما به مثابه ي دودي مي ماند كه در لانه ي زنبور رسوخ مي كند ؛ اذهان را به هم مي ريزد و انسان را به فكر فرو مي برد .
    بسيار عاليه كه به چيز هايي مي انديشيد كه كمتر كسي ....
    موفق باشيد و در پناه يگانه ي هستي بخش
    نكته من به داشتن طلا هيچ علاقه اي ندارم فقط نوشته ي شما را تحليل كردم.
    سلام دوست عزيز
    من فكر ميكنم اون شعر با نگاه بدبينانه گفته شده است . براي روابط انساني به هيچ عنوان نميتوان فرمول ارائه داد. هر انساني رفتار و سلوك و طريق مختص خودش را دارد . بعضي از ازدواج استفاده ميكنند و بعضي سوء استفاده . اميد ما اهل سوء استفاده نباشيم. سبز باشيد
    راستي متاسفانه نظرات را در اينجا مشاهده نميشوند چرا؟

    سلام

    به نكته قابل توجهي اشاره داشته ايد.البته من فكر ميكنم شعار بالايي كه آغازگر مطلبتان است بيشتر به و حلقوي بودن حلقه و انگشتر توجه دارد يعني اينكه ميخواهد بگويد پيامي در حلقوي بودن انگشتر بر انگشتان نهفته است و كمتر به جنس آن اشاره دارد...شاد باشيد.

    + زهرا 

    با سلام خدمت استاد بزرگم

    جناب آقاي حسامي

    بحث جالبي را درمورد زنان آغاز کرديد

    ولي بدانيد که در دنياي ما مردان زن نما هم کم نيستند

    وهمچنين زنان مرد نما

    اگر امروزه تعدادي از مردان طلارا به خود آويزا ن ميکنند در عوض

    زناني وجود دارند که دوست دارند لباس هاي مردانه بپوشند

    وکارهاي مردانه انجام دهند

    شايد هرکدام از اين دو جنس جنس طرف مقابل را در وضعيت بهتري تصور ميکنند

    بنابراين دوست دارند خود را براي مدتي هرچند کوتاه در موقعيت آنان قرار داده.

    سلام. ممنون از اينكه خبرم كردين. نظر شخص من در مورد نوشته ات اينه كه خيلي از سرمايه دار ها هم ممكنه اينقدر پول و ثروت داشته باشند كه بشه باهاش يه شهر رو يا يه كشور رو خريد. نبايد اينجوري فكر كرد كه با فروششون چي مي شه و چي نمي شه.هر كسي اگه چيزي داره زحمت كشيده و بدست آورده. در ضمن هر كسي به چيزي علاقه داره. طلا و جواهر هم از همون علايق شخصي انسانهاست. چه مرد و چه زن ممكنه دوست داشته باشند. خيلي ها هم هستند كه به اين چيزها علاقه اي ندارند. علاقه به طلا مختص قشر خاص يا فرهنگ خاصي نيست. و باز منظورتون از دلخوشي نيمي از جامعه كه همون زنان هست رو نيز قبول ندارم. اين بعضي از آقايون ايراني هستند كه فقط بلدن عشقشون رو با كادو خريدن نشون بدن. شايد اين زياده روي استفاده از زيور آلات بعضي از خانومها دليلش همون عوض كردن ماه به ماه موبايل آقايونه!!


    سلام
    بحث خوبيه. يادمه وقتي دختر بودم، بيزار بودم كه خواستگار بياد و مادر و خواهر و عروسها يكعالمه طلا به خودشون اويزون كرده باشن! حس مي كردم اومدن خريد! يك عروس با يكعالمه طلا!
    نظر من اينه كه استفاده از طلا يا هر زيور الات گرانبهايي اگه با سليقه و زياد نباشه براي زن زيباست. براي مرد هم همينطور اما نه طلا.
    الان در موقع خريد براي عروس طلا گرفتن يك واجب شده. البته من كار ندارم كه پولش از مقدار مهريه باشه يا به عنوان كادو، اما بعدها كه در زندگيشون در تنگناهاي مادي قرار مي گيرن يا خود زن اون طلاها رو تقديم همسر مي كنه يا مرد حق تصرف در اون رو به راحتي براي خودش به جا مي دونه و بعدها اين حق ضايع مي شه! مثل خيلي حقوق زنان اين هم يك ناحقي ديگه! من كاملا باواجب بودن خريد طلا قبل از عروسي مخالفم. يك حلقه به سليقه عروس كافيه.
    مردهاي شرقي هم معمولا خيلي خوششون مياد كه خانمشون هميشه با صداي جيرينگ جيرينگه النگو همراه باشه!
    بيخوده واقعا وقتي ادم بتونه با زيورالات قشنگتر از طلا و ارزانتر از اون خودش رو زينت بده و اون بره با همه مشكلات مادي كه داره طلا بگيره!
    محتوا و مفهموم شعرهاي فروغ و پروين هم واقعا درسته.
    راستي اگه ما فكر كنيم اين همه طلا و جواهرات مي تونه پاياني براي فقر باشه باز در اخر اين جواهرات به كجا مي رسه و كجا مورد استفاده قرار مي گيره! پس حيفه، هدر ميره ديگه!

    دلرباي آب، شاد و شرمناك،

    عشقبازي مي كند با جان خاك !

    خاك خشك تشنه دريا پرست،

    زير بازي هاي باران مست مست !

    اين رود از هوش و آن آيد به هوش،

    شاخه دست افشان و ريشه باده نوش

    سحري بود و هنوز،

    گوهر ماه به گيسوي شب آويخته بود .

    گل ياس،

    عشق در جان هوا ريخته بود .

    من به ديدار سحر مي رفتم

    نفسم با نفس ياس درآميخته بود .

    سلام دوست عزيز و خوبم

    ديگه سري به ما نميزنيد حالي نميپرسيد

    مطلب يكي مونده به آخرم جديده ممنون ميشم شما هم سري بزني به ما

       1   2      >