• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : درباره تعطيلي پنجشنبه دبستانها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    با عرض سلام و خسته نباشيد .

    مطلب شما رو نميگم خيلي خوب و با دقت اما خوندم . به نظرم بهتره دلتون براي بچه هاي دبستاني نسوزه . يکي از نزديکان ما ساعت درسيش از 8 صبح تا 12 بود . الان بايد 7 و سي دقيقه تا 12 و سي دقيقه بره . خود من هميشه ساعت درسيم 7 تا 12 و سي دقيقه بود و 5 شنبه ها هم تعطيل نبودم . اگر دقت کنيد دبستاني ها درسهاي زياد سنگين و سختي ندارند . بيشتر دوران دبستان براي تربيت ميگذرد تا درسهاي سنگين . به نظر من فرقي نداره 5 شنبه تعطيل باشن يا نباشن . اما اگر نباشن بهتره چون بعدا براي دوره راهنمايي براشون دردسر ميشه و نميتونن تحمل کنن .

    اگه دوره دبيرستان و راهنمايي رو تعطيل ميکردن که بچه ها هم به درس ها برسن هم به پروژه ها بهتر بود . هرچند زياد به حال من فرقي نداره . از اول راهنمايي توي تيزهوشان بودم و از ساعت 7 تا 2 و نيم بعداز ظهر کلاس داشتم . هر روز و بي وقفه . الان هم که دبيرستان هستم وضعم همينه . اما بيشتر دلم براي اون بچه هايي ميسوزه که دوران راهنماييشون که بيشترين لذت زندگي رو بايد توش ببرن از دستشون ميره .

    به هر حال مطلب جالبي بود .اميدوارم به من هم سر بزنيد . هرچند اگه به ادبيات علاقه داريد ازتون اين دعوت رو ميکنم . وب لاگ من ادبيه . منتظر حضور گرمتون هستم .

    سلام
    سال نو مبارک دلم مي خواد سال خوبي داشته باشي
    من با شعري به روزم ومنتظر نظر شما عزيز
    زودي بيا