• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : همه چيز درباره مشكلات پيامك(S.M.S) دربين دانش آموزان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام خدمت شما معلم زحمت كش

    واقعا که وبلاگتان عالي بود و از تمامي مطالب استفاده

    کردم . در صورت ممکن تعدادي از نمونه سوالات را براي

    دانش آموزان قرار دهيد با تشكر

    بازم سلام دوست من. براي ديدن چند تا آدرس ديگه که اين گزارش را با ذکر منبع اصلي آن گذاشته اند و احترام به نويسنده و خود را رعايت کرده اند مثل سايت بازياب/ سايت پاتوق / مگ ايران را مي توانيد چنانچه فرصت نموديد وسري به وبلاگم زديد ببينيد.
    دربالاي وبلاگتان ديدم نوشته ايد هرکس مي خواهد از نوشته هاي وبتان استفاده نمايد با ذکر منبع اشکالي ندارد. پس شما که اينقدر برايتان مهم است که مطالب نوشته شده دروبتان حتما با ذکر منبع باشد بايد به نوشته هاي ديگران نيز احترام گذاريد و آنها را با ذکر منبع آوريد زيرا من درقبال اين نوشته ها و کساني که با آنها مصاحبه داشته ام مسووليت دارم لذا آوردن منبع درذيل گزارشي که با نام " معضلات پيامک بازي درميان دانش آموزان "آورده ايد اجباري مي باشد.
    مريم تاجيک.

    سلام شب برشما نويسنده ي جوان وپر شور بخير . من مريم تاجيک نويسنده ي اين گزارش ميداني هستم که مدتها براي نوشتن و گرفتن زمان براي مصاحبه هاي آن زحمت کشيده ام . البته خيلي خوشحالم که نوشته ي اينجانب مورد توجه دوستان و وبلاگ ها وسايت هاي خبري مختلفي قرار گرفته است و اميدوارم توانسته باشم اندکي به اطلاعات و آگاهي نوجوانان وجوانان اين مرزو بوم و والدين محترم و عزيز آنها کمک کرده باشم.
    شما کار خوبي کرديد که اين گزارش را دروبلاگتان گذاشتيد اما فکر مي کنم فراموش کرده ايد نام نويسنده و محل انتشار آنرا بنويسيد.
    با احترام مريم تاجيک . روزنامه نگار .

    با درود و آرزوي سلامتي و پيروزي براي خدمتگزاران به ايران سرافراز و ايراني عزيز

    افشاي دروغهاي تاريخ و تاريخ اجتماعي، در وبلاگ انوش راويد به نام:

    جنبش برداشت دروغها از تاريخ ايران،

    فصلي نو با دروغهاي: حمله اسکندر مقدوني و هلنيسم، حمله عرب و قادسيه، چنگيز مغول و تيمور گورکاني، دروغ جنگ چالدران، و افشاي ده ها دروغ ديگر همراه با مقالات سنت گريزي و دانايي قرن 21

    http://www.ravid.blogfa.com

    اميدوارم براي آينده اي شکوفا، با حضور ستبر و نقد دانشگرانه، مورد توجه قرار دهيد.

    بي نهايت سپاس دوست عزيز
    + ريحانه 

    باسلام و عرض احترام خدمت شما

    خوشبختانه در اين چند سال اخير جامعه ي فناوري پيشرفت قابل توجه و چشم گيري داشته است از اين رو امكانات جديدي را در اختيار عموم مردم قرار دده اند ولي نكته ي قابل توجه نا اگاهي برخي والدين از راهها و چاله هاي تربيتي در اين موارد و استفاده ي نادرست از اين امكانات است امروز در دنيايي زيست مي كنيم كه هر روز با نواوري و ابداعات جديدتري نسبت به روز قبل مواجه هستيم واين موضوع مرتبط با خانواده و والدين است كه چگونگي استفاده ي مناسب از اين امكانات را به فرزندان خود اموزش دهند

    با عرض سلام

    البته فرار از تكنولوژي نه جايز است و نه امكان پذير اما آنچه كه مسلم است باز هم نقش تربيتي خانواده (بالاخص) و جامعه بسيار مهم است .همزمان با پيشرفت تكنولوژري مهمترين پديده تبليغ استفاده ي سالم از آن است .اما متاسفانه در تبليغ محصولات جديد پيش پا افتاده ترين كاربردها كه متناسب با سرگرمي و احساسات آدمي است استفاده مي شود نه مهمترين و اصولي ترين كاربردها و اين در واقع بنا نهادن كج خشت اول است .

    سلام دوست بزرگوار

    چند صباحي است كه پيشرفت هاي بشري به سرعت ديوانه واري رسيده است روزي نيست كه انسان در جنبه هاي مختلف به كشف مجهولات نپردازد و چيزي را در جهت آسان سازي اموز زندگي عرضه نكند. در اين شرايط كشورها يا بايد مصرف كننده خوبي باشند(مثل كشورهاي عربي) و يا توليد كننده قهاري باشند كه بتواندبا كشورهاي صاحب تكنولوزي رقابت كنند. متاسفانه كشور عزيزمان نه مصرف كننده ونه توليده كننده ي خوبي است. موبايل از جمله وسايلي است كه مانند ديگر پديده ها به كشور آمد ولي فرهنگ خود را در كشور صادر كنند جا گذاشت.

    درود بر شما حسامي عزيز

    در هزاره سوم هر وسيله ارتباطي که فاصله ها را کم کرده و جهان ما را کوجک و کوجکتر نمايد مورد استقبال نوجوانان قرار مي گيرد .

    مهم آن است که به فرزندان ياد دهيم که از اين وسايل ارتباطي جديد چگونه استفاده کنند

    درود بر دوست خوبم

    نوشته قابل تاملي را ارائه فرموده ايد .چيزي كه امروزه به انحا مختلف معضلاتي را براي جامعه و مخصوصا والدين دانش آموزان فراهم ساخته و اتفاقا در موارد بسياري بر طبق آمار ريشه بزه هاي جامعه هم به همين معضل بر ميگردد.متاسفانه گريز از تكنولوِژي امكان پذير نيست و همانند ساير كشورها كشور ايران هم در نهايت صاحب همان تكنولوژيهايي مي گردد كه ديگران چندين سال زودتر به آن دست يافته بودند ولي با حركت لاك پشتي.دوست خوبم تمام نگرانيهاي اعلام شده در نوشتار كاملا منطقي است ولي در نهايت شايد با فرهنگ سازي و كاربرد اصول بتوان اندكي از نگرانيها كاست اما هر گز چنين نگراني به صفر نمي رسد چرا كه ماهيت چنين رسانه اي اين است .همانند رانندگي ، با تعليم و آموزش اصول و قوانين رانندگي ‏، تعداد تصادفات كاهش مي يابد ولي نمي توان مطمئن شد كه تصادفي صورت نخواهدگرفت .بنابر اين ذات استفاده از بعضي تكنولوژيها خود استرس زا و استرس آور است مگر آنكه صورت مسئله پاك شود كه آنهم راه عقلاني نيست و از طرف ديگر اينگونه نيست كه امروزه فقط دانش آموزان به اين مسئله دچار شده باشند در ميان بزرگسالان هم چنين پديده اي به فور مشاهده مي شود فقط شايد نوع پيام ارسالي متفاوت است و اتفاقا اكثر بزرگسالان پيامهاي ارسالي و دريافتي خود را از فرزندان خود مخفي مي سازند چرا كه در مقايسه با پيامهاي فرزندانشان از درجه زشتي بسيار بالاتري برخوردار است و طبيعي است كه رطب خورده منع رطب كي كند!!يكي از دلايل هم محيط سياسي و اجتماعي جامعه است كه امكان بروز بسياري از انديشه ها را بر نمي تابد و بازتاب چنين پديده اي به صورت پيامكهاي نوشتاري مخفيانه جوك گونه در ميان بزرگسالان و نوجوانان ظاهر مي شود.

    بدرود