• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : وقتي گردنه اي بسته مي شود
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام وبا تشكر از نظر خوبتون واما در مورد مطلب گفته شده

    غول چراغ ميگويد:شنيدم كه ميگوئي ديگران باعث شده اند كه شما در اين نقطه كه مورد رضايتتان نيست قرار گيريد اما ارباب من،اصلا ديگران در اين تفسير وجود ندارند هر يك از ما ديگريست كه مستقل مي انديشد وعمل ميكند اگر به دقت به رفتارها بنگريم،متوجه غير عاطفي وخونسردي وعدم تفاهم ومقاومت در برابر دگرگونيهاي مثبت وآنچه را كه در ديگران ميبينيم به راستي از آن خود ماست. مطلب خوبي را اشاره كرديد موفق وسربلند باشيد.

    با سلام

    اميدوارم حال پدرتان كامل خوب شده باشد.

    ما همين الان هم دچار مشكل شديم خيلي از تجار كشور ما به همين خاطر ورشكست شده اند زيان هاي جبران ناپذيري ديدند و كلا بازار خوابيده و همين ضرر هست.

    شاد وسلامت باشيد.

    + هم ديار 

    باسلام و احترام

    بله متاسفانه ديروز اين خبر را شنيديم و چه افسوسي كه نخورديم بابت اين بي توجهي مسولين

    نمي دانم تا كي به چه اندازه و چگونه بايد تحمل كرد ولي مي دانم كه اين روند بايد تغيير كند تا كه بتوانيم از اين تنگناي اقتصادي كه امروزه دامن گير جامعه ي ما شده است رهايي يابيم

    امروز از گوشه و كنار ركود اقتصادي اي را كه امريكا و بسياري از كشورهاي اروپايي را محاصره كرده است به وضوح مي بينيم. مي بينيم كه چگونه بانكهاي بزرگ و قطبهاي بزرگ مالي دنيا رو به سقوط اند واين براي تمامي دنيا يك رويداد خطرناك و هولناك است چرا كه همين كمبود هاي مالي و نياز بشر به امكانات است كه افراد و جوامع را به جنگ با يكديگر مجبور مي سازد از اين رو مي توان اين اتفاقي كه ديروز در اصفهان روي داد را به عنوان مثال بيان كرد ...

    ايا بي توجهي و عدم رسيدگي به امور مردمي بايد به اين قيمت تمام شود كه عده اي از كار روزانه و ساعات مفيد خود بگذرند و به اعتراض برايند؟

    ايا بايد انساني كشته شود تا كه توجه ديگران جلب شود؟

    !!!!!!

    نمي دانم!

    موفق پيروز باشيد

    بدرود

    سلام

    تحليل هايتان را هرچند تلخ هميشه دوست دارم

    درود

    با سپاس از نكات ارزشمندي كه به آن اشاره داشتيد.

    -----------------

    هفت اصل بسيار ساده در زندگي در مهر 84 يادآوري شده. سري بزنيد و ببينيد كه چگونه اين اصول ساده در زندگي گاهي فراموش يا معكوس مي شوند.

    موتور سنگين ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگين دوست عزيز سلام

    آپ جالبي بود ..

    باز هم خدمت مي رسم

    تا بعد ... عليرضا