• وبلاگ : حسام ســرا
  • يادداشت : بزرگداشت جنگ يا سالگرد پايان جنگ ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منصور 

    سلام آقاي حسامي

    همچنانكه گفته ايد همواره پيامدهاي منفي جنگ بيشتر از خوبي هاي آن است

    با سپاس

    سلام

    هيچي نميتونه مثل صلح باعث پيشرفت يك ملت باشه البته يك صلح اساسي .انشاءالله كه دگر شاهد هيچگونه جنگي با بيگانه نباشيم چرا كه هر چه برسرمان آمده از خاطرات بد آن دوران است. مطلب جالبي بود اما كمي تكان دهنده چون تداعي بخش آن دوران بد و خشونت بار بود. با مطلب جديدي هستم منتظرتون ميمانم.

    ضمنا اينهم يك آدرس جديد:

    blog.360.yahoo.com/blog-9XLH8RsrdK4jhzAedL6GzhRMpdA2s8l718j5RFr.2OzH

    سلام. خب اينها شروع جنگ رو محور قرار داده اند. پايان و چگونگي آن برايشان مهم نيست. اگر قرار بود پايان را مد نظر قرار دهند بايد با سرافکندگي برنامه اجرا ميکردند1
    سلام با توجه به گسترش استفاده از اينترنت وتبديل آن به يک دهکده مجازي، اين ضرورت حضور مبلغين ديني در اينترنت احساس شد.
    از سالها پيش مراکز حوزوي و دفاتر مراجع عظام اقدام به تاسيس پايگاه اطلاع رساني جهت پاسخگويي به نيازهاي ديني کاربران نمودند. پس از گذشت سالها امروز اين ضرورت احساس مي شود که بايد فعاليت هاي ديني در حوزه مجازي را از نو بازشناسي و آسيب يابي نمود .
    از آنجايي که بسياري از جوانان مسلمان از فعالين دهکده مجازي هستند و پر واضح است که نگاه از بيرون به وظايف يک مجموعه دقيق تر و کامل تر مي باشد از شما وبلاگ نويس قلم به دست و صاحب نظر عزيز به عنوان يک فرد مسلمان و تاثير گذار در فرهنگ دهکده مجازي خواهشمنديم منت نهاده و مار ا در اين طرح آسيب شناسي با عنوان مسابقه وبلاگ نويسياگر يک رو حاني بودم…“ ياري نماييد

    انساني که نداند چگونه به جنگ نفس رود جوان ميميرد.......دکتر الکسيس کارل(برنده جايزه نوبل)

    آنروز که همه به دنبال چشمان زيبا هستند

    تو به دنبال نگاه زيبا باش
    "دکتر علي شريعتي

    طلوع دوباره مهر مهربان مبارك باد

    موفق باشيد

    درودي ديگر
    به روزم
    تحليل واقعه جنگ در برزخ نهضت و نهاد ...
    مشتاق ديدار

    درود بر شما حسامي عزيز

    جنگ از ماندگارترين پديده هاي تاريخ معاصر ماست كه تا سالهاي سال ابعاد و چرايي و فرجام آن مورد بحث و تبادل نظر صاحبنظران خواهد بود .

    موفق باشيد

    + زئوس 

    بعد از مدتي طولاني

    سلام

    فكر مي كنم انچه كه در اين روزا بعنوان بزرگداشت از ان ياد مي شود بزرگداشتن جنگ و ويراني و عوارض ناشي از ان نيست ... بزرگداشت ياد و خاطره ي عزيزاني هست كه الگوي كامل ايثار و گذشت وصبر و مقاومت بودن

    موفق باشيد

    سلام

    من فقط قصدم جوابگويي به سركار فارا عطايي است .اين ظلم بسيار بزرگ به ملت عظيم ايران است كه تصور شود تنها به دليل دفاع از اسلام و مذهب شيعه به نبرد با بيگانگان پرداخت اگر اينگونه باشد در اين ميان سهم تمام اقوام متعدد ايران از كليمي، مسيحي، زرتشتي و.......چه خواهد شد آيا آنها در اين مبارزه ما را تنها گذاشته بودند آيا در محلات مسيحي شما از تعداد شهداي جنگ اطلاع نداريد؟ما در طول تاريخ هر زماني كه كشورمان مورد هجوم بيگانگان قرار گرفته از كيان كشورمان دفاع كرده ايم ولي متاسفانه القائات دولتمردان بنابه دلايل مختلف كه از مجال اين بحث خارج است به گونه اي بوده است كه انگار ايرانيان تنها براي نجات اسلام به دفاع از كشور خويش برخاسته اند.

    به جنگهاي قبل از مسلمان شدن ايران نگاهي بيندازيد تا متوجه شويد كه براي ايراني هميشه ايراني بودن مايه افتخار بوده است و براي رسيدن به اين هدف با هر دشمن خارجي به مبارزه برخاسته است . در كشورهاي ديگر نيز وضع به همين منوال است و اين سوال شما صحيح نيست كه در كدام كشور دنيا اين حماسه رقم خورده است ؟ كافي است اندكي تاريخ بدانيد تا متوجه شويد.وقتي خلبانان ژاپني با هواپيماي خود به ناوگان دشمن مي كوبيدند از اسلام و شيعه دفاع مي كردند؟‏اين عمليات انتحاري از نگاه شما چه معنايي دارد ؟

    و هزاران نمونه ديگر.........

    سلام

    شروع جنگ در 31 شهريور 59 اغاز مظلوميت يك ملت تنها بود...

    ملتي با يك ديني بي نظير كه امده بود تا شيعه زنده شود و اين براي هيچ كشوري تا ان زمان اتفاق نيفتاده بود...ملتي كه مظلومانه زير اماج بمب دشمنان اسلام قرار گرفته بود نه به اسم يك كشور.....!!!!

    گراميداشت جنگ از 31 شهريور هر سال ..تلنگريست بر همه اناني كه

    به خاطر دفاع از دين و ناموس و شرف مظلومانه ..غريبانه..تنهاي تنها فقط به توكل بر خدا و بياد حسين و زهرا و اهل بيت جنگيدند..و رفتند ...شما در كدام كشور دنيا چنين حماسه ايي را مي بينيد...؟

    البته شايد اندازه نگاه شما با من قدري فرق و يا شايد بزرگتر باشد؟

    هر كس پنداري دارد...؟

    يا علي